|
Luft til receiveren |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | ||
palleti
Junior bruger Oprettet: 02-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Juni-2021 kl. 18:02 |
|
Jeg overvejer at stuve min Yamaha RX-A860 ind i midterste rum for neden i et Fjällbo møbel fra IKEA. Der vil kun være ca 15 mm luft ovenover - men metalgitter forneden og i siderne, åbent bagtil. Det må være godt nok til at de 7x100w kan få luft?
Hilsen Palle
|
||
LG B6 55" + Humax YS-4000 tvboks, 7.2 Yamaha RX-A860, Yamaha Blu-Ray, B&W LCR6 2S center, B&W 683 S1 gulvhøjttalere, B&W DM601 S3 baghøjttalere, Yamaha YST-SW300 12" sub.
|
||
Vilstrup
Guld medlem Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1007 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
det var godt nok ikke meget, tvivler stærkt på at det er nok luft ovenpå. Varmen stiger opad og med den plads som der vil være over din kommende Yamaha reciever, ja så får den da godt nok varmen:-)
|
||
palleti
Junior bruger Oprettet: 02-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er self også min bekymring - men der er åbent alle andre ideer så mon ikke varmen slipper væk? Kunne være rart om den kunne advare mod for høj varme, ligesom en telefon :)
|
||
LG B6 55" + Humax YS-4000 tvboks, 7.2 Yamaha RX-A860, Yamaha Blu-Ray, B&W LCR6 2S center, B&W 683 S1 gulvhøjttalere, B&W DM601 S3 baghøjttalere, Yamaha YST-SW300 12" sub.
|
||
Vilstrup
Guld medlem Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1007 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
haha joh det skal den da nok gøre, ved at slukke og derved ikke kan tænde før den er kølet af. Dog kan skaden allerede være sket og derved er der måske et print eller noget som har taget skade af den høje varme.
Ellers er der vel ikke andet for end at begiv sig ud i det og prøve sig frem:-)
|
||
Hajsa
Super bruger Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det skal nok gå, der er masser af luft i det møbel.
|
||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1413 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Med en Yamaha ville jeg ikke være nervøs. De bliver ikke specielt varme.
Men føler du senere, at den alligevel føles for varm, så læg en PC-blæser over eller under receiveren, og forbind den til USB- eller remotestikket bag på. Så tænder og slukker den med receiveren.
|
||
LofterPalle
Super bruger Oprettet: 17-Marts-2020 Status: Offline Point: 399 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvor finder man sådan en blæser?
Jeg har selv en denon, og den bliver mega varm. |
||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1413 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Computerforretninger. Og ja, de nyere Denon/Marantz bliver (alt) for varme.
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Klaus
|
||
Hajsa
Super bruger Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
TvHomer
Guld medlem Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har selv kigget lidt på disse tidligere, men så mange reviews, hvori der blevet klaget over støj.
Hvad er folks erfaring og kan I pege på konkrete modeller?
|
||
LofterPalle
Super bruger Oprettet: 17-Marts-2020 Status: Offline Point: 399 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Synes faktisk dette var er super godt forslag. Vidste ikke disse produkter allerede var på markedet. Bemærk der er forskellige modeller efter hvad vej man ønsker luften skal blæse ud, enten i top, bagud eller foran. |
||
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |