|
S: Dali Zensor 1 AX |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Caulnian ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 113 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Juni-2021 kl. 17:35 |
Jeg sælger mine trofaste Dali Zensor 1 AX aktive højtalere. Jeg kan huske nyprisen, men mener det var omkring 4.000 kr.
Der medfølger kabler og fjernbetjening og ubrugt vægbeslag. Er 1500 kr helt off? Billeder: https://imgur.com/a/YdmFIEA
Redigeret af Caulnian - 30-Juni-2021 kl. 17:35 |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5340 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Caulnian ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 113 |
Tak, så huskede jeg ikke helt galt :D
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5076 |
Hvor henne?
|
|
![]() |
|
hov ja beklager! Vanløse :)
|
|
![]() |
|
Bump (hvis det er tilladt?)
|
|
![]() |
|
Prøver at sætte prisen ned til 1.000 kr.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5340 |
![]() |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
uh jeg har ikke lige umiddelbart noget at pakke dem ind i. Men hvis ikke der kommer et afhentet bud inden for nær fremtid, sø vil jeg gerne lige cirkle tilbage til dig, hvis det er?
|
|
![]() |
|
Det er OK
![]() |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Pb
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Stadig til salg
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |