|
Amazon Prime Video på tysk |
Besvar |
Forfatter | |
Fuzzbox
Ny bruger Oprettet: 07-November-2018 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-August-2021 kl. 22:41 |
Hej alle
Er jeg den eneste der har problem med at Amazon Prime Video tror at jeg er tysker? om jeg bruger ipad eller mine android telefoner, er al beskrivelse på film og serier på tysk. Jeg kan vælge om det talte sprog skal være engelsk eller tysk og jeg kan kun vælge engelske undertekster. Hvordan får jeg Amazon til at forstå at jeg ikke ønsker tysk version? Jeg har forsøgt at skifte mobil og chromecast til mobilrouter med simkort fra 3, uden held. Mvh Thomas
Redigeret af Fuzzbox - 03-August-2021 kl. 22:56 |
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3840 |
Funktioner
Tak(0)
|
det problem havde jeg også under min prøveperiode, men kunne nu fint vælge danske undertekster på de film/serier som havde det. Det er ikke alle der har det
Redigeret af kim.t - 04-August-2021 kl. 08:04 |
|
|
|
miri
Guld medlem Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg havde det også på et tidspunkt - tror, at jeg kunne rette det direkte på primevideo.com....
|
|
miri
|
|
Fuzzbox
Ny bruger Oprettet: 07-November-2018 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg takker jer for svar.
Jeg tror at jeg har løst det. Jeg havde købt noget skærm cover på amazon.de og havde derved fået noget tysk prøve prime medlemskab. Efter jeg har afmeldt det, er det hele nu blevet normalt :-) I skal have tak Mvh Thomas
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |