|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nullermanden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Trørød, Danmark Status: Offline Point: 162 |
![]() Sendt: 18-Oktober-2006 kl. 23:59 |
Vi skal have afgjort om der er grundlag for et FK
![]() Stem Ja, hvis I er interesseret i et 26/27# i pænt design med DVB-T, evt. max. pris på 7500. Se detajler og evt. modeller i tråden: Link. Jeg skulle vælge 2 muligheder, men tror ikke der er så meget at hente til 6000 kr, hvis man vil have en model, som også er pæn og se på. Helst kun afgiv en stemme, hvis I er seriøst interesseret. Mvh Redigeret af Nullermanden - 19-Oktober-2006 kl. 00:04 |
|
![]() |
|
Nullermanden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Trørød, Danmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Hmm, jeg har lige oprettet afstemningen og valgt den til 7500 - og der er allerede en der har valgt den til 6000? Det var hurtigt! Hvis det er mig der har trykket to gange er det en fejl.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Det tyder ikke på den helt store interesse
![]() Nu hopper jeg selv på Samsung LE27S71B, som netop har DVB-T (update vedr. dvb-t: der står på Getmores hjemmeside at dvb-t understøttes, men jeg kan ikke se det på Samsungs hjemmeside, så det skal lige undersøges først!) Redigeret af Nullermanden - 23-Oktober-2006 kl. 01:11 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |