|
Brugt - men hvilket? |
Besvar |
Forfatter | |
Binnerup
Guld medlem Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-Oktober-2021 kl. 22:35 |
Hejsa,
Jeg har i foråret solgt vores tidligere bolig incl. hjemmebiografen og alt teknikken, og nu er jeg ved at bygge ny i vores nye ejendom. Lyd bliver for mig ikke for gammelt, og jeg vil derfor gerne finde noget brugt af en god kvalitet, så jeg ikke bliver flået. Den tidligere biograf havde et par Jamo D590, en Jamo D8Cen (Concert) og fire D8Sur højttalere, og så en Jamo D4Sub, da det aldrig lykkedes mig at finde en D8 til en fornuftig pris. Jeg kunne være fristet til at samle er lignende sæt, men udbuddet er ikke så stort da de serier har en del år på bagen. Men har nogle inputs til andre systemer som kan matche det setup som minimum? Hvad har Dali haft i den kvalitet, B&W, og andre? Inputs til hvilke serier jeg skal kigge efter? Mange tak.
|
|
JohnConnor
Guld medlem Oprettet: 10-Januar-2015 Status: Offline Point: 1036 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dali evidence havde været mit valg. Fede enheder lavet så de holder godt. Lyder lækkert og med et godt sub setup kan du køre 370 hele vejen rundt
|
|
Fattigrøven
Junior bruger Oprettet: 19-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad må det koste?
Jeg bruger selv noget Dali Zensor/argon og med en SVS subwoofer.
|
|
LG OLED
Marantz SR6015 Audiovector M3 Sig og ditto center SVS PB3000 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |