|
Yousee not |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Metal Mic ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Januar-2022 kl. 17:26 |
Troede egentlig at C more var elendigt, men Paramount+ er et langt dårligere produkt, hvad fanden har Yousee gang i, de skræmmer da også alle væk efterhånden.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
C more lort, det er helt + med Paramount langt bedre.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Måske kunne du uddybe, hvordan du mener at P+ er et "dårligere produkt"?
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
bubbleboy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 791 |
Hvis Paramount+ nu ikke har den serie, han følger med i. Det er naturligvis et gæt. :)
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
C More kan stadig fås hos Yolu See, den kan tilvælger i bland selv.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 664 |
I øjeblikket kan du få 6 måneders C-More til 29,- pr. måned. Det kan de fleste vel overkomme.
|
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
har i andre fået de 2 kanaler paramount Series og paramount Movies? For jeg har ikke, men c-more kanalerne virker ikke længere?
|
|
![]() |
|
Det er på plads for nogen, det forlyder at alt skulle være på plads den 4.
|
|
|
|
![]() |
|
Metal Mic ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
Har i dag været telefon kø 2 gange hos Yousee teknisk support eller mangel på samme. Den nye Paramount+ tjeneste virker ikke her i 2750 selv om det blev lovet færdigt og klart til benyttelse i dag ved 18-19 tiden, det lykkes mig at en film på pc’en “Yousee-TV&film-kanaler-Paramount+- A quite place 2” i eftermiddags i virke dårlig kvalitet, men på mine iPads med Yousee app virker det stadig ikke. Har fået TV3 Puls og SEE kanalerne, men heller ikke her på flow TV er Paramount+ kanalen at finde. Ikke underligt at kunderne flygter i hopetal.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |