|
LG HU810PW - Problemer med remoten |
Besvar |
Forfatter | |
hedberg
Guld medlem Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-Januar-2022 kl. 21:58 |
Jeg har lige fået en LG HU810PW ind af døren som har en LG Magic Remote. Jeg kan ikke tænde projektoren via fjernbetjeningen. Når først maskinen er tændt via knappen på bagsiden har jeg ingen problemer med at styre den og den kan også slukkes via fjernbetjeningen.
Den er meget simpelt sat op med henholdsvis et strømkabel og ethernet. Der er ingen andre enheder tilsluttet endnu. Jeg har forsøgt med følgende: * Sigtet meget præcist imod de 2 modtagere henholdsvis front og bagsiden. * Skiftet batterier * Taget strømmen i 15 sekunder fra projektor * Resettet projektoren med fabriksindstillinger. * Re-registeret fjernbetjeningen. * Firmware er på seneste niveau. .. og jeg er ikke rigtigt kommet videre.. Nogle gode forslag? |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
hedberg
Guld medlem Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
Funktioner
Tak(0)
|
LG kundeservice havde desværre ikke nogle yderligere bud på hvordan problemet kunne afhjælpes, så de vil bestille en ny fjernbetjening hjem til mig.
Frygtede lidt at skulle sende det hele frem og tilbage, så det er dejligt at de vil forsøge at afhjælpe problemet på denne måde. |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |