|
Backbox til JBL SCL-6 |
Besvar |
Forfatter | |
andersmi
Bruger Oprettet: 11-Februar-2008 Status: Offline Point: 162 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-Januar-2022 kl. 11:39 |
Jeg har lige bestilt 3 stk JBL SCL-6.
Jeg skal have lavet backboxe til dem, de må max være 10 cm dybe da de skal monteres i væggen når jeg på et tidspunkt får bygget nyt hus med større biograf :-) De skriver at de minimum skal bruge 32 liter, så tænker at lave dem 90*37*10 (HxBxD) Men hvordan laver man sådan nogen bedst, jeg kan se at der er nogen som skriver man skal bruge green glue, men det er ikke til at fremskaffe i Danmark, er der et alternativ? Hvilken slags skruer skal man bruge? Hvad ville I fore boxen med indvendig? Hvordan ville I lave tilslutning til højtalerterminalerne? Hvordan får jeg enhederne til at hænge fast på forpladen når kassen er så meget bredere end højtaleren?
Redigeret af andersmi - 30-Januar-2022 kl. 11:52 |
|
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er en del i Facebook-gruppen 'Home theater enthusiasts' som bruger dem. Der kan du helt sikkert få input
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |