|
Mobil sim-kort til iPad |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Guld medlem ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-April-2020 Status: Offline Point: 277 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Februar-2022 kl. 20:37 |
|
Kan et sim-kort beregnet til telefon bruges i en iPad?
Jeg tænker at Alka har et mobilabonnement med fri data til 99 kr. Kan det sim-kort sættes i min iPad og så har jeg mobilt bredbånd med fri data, eller drømmer jeg?
Redigeret af Guld medlem - 11-Februar-2022 kl. 20:39 |
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5055 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Du har ikke ubegrænset data til rådighed. Se hvad de skriver side 12 lige over afsnit 6.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10507 |
|
Svaret på spørgsmålet er ja, indenfor fair-use grænsen og indenfor DK. Har du i forvejen et mobilabonnement kan du nøjes med et datadelingskort.
Flemming
Redigeret af fltk - 11-Februar-2022 kl. 21:34 |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Guld medlem ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-April-2020 Status: Offline Point: 277 |
|
Jeg vil da spørge dem, for mobilt bredbånd med fri data til 99 kr/mdr er da noget man som minimun skal betale 250 kr for andre steder.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19650 |
|
Nogle udbydere hat datadelingskort. Klaus
|
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19650 |
|
Jo da. Jeg kan få et simkort til min iPad for 30 kr/md Klaus
|
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
|
Har du læst artiklen?
Klaus
|
||
![]() |
||
madsklit ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-September-2010 Status: Offline Point: 140 |
|
Jeg har Telmore mobil abonoment med 40GB data jeg har så et Extreme data kort jeg nu bruger i min IPad pro, til 30kr om måneden, Sidste sommer brugte jeg kortet i en 4G router, Og var på et tidspunkt inde og kigge hvor meget data jeg brugte brugte mellem 500-800GB om måneden så jeg har fri data for 30kr om måneden må man konstatere.
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10507 |
|
I snakker forbi hinanden. Man kan ikke få et datadelingskort uden også at have et mobilabonnement, altså de to priser skal lægges sammen. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |