|
Sony TV m/android genstarter i ny og næ |
Besvar |
Forfatter | |
jjdk
Guld medlem Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 31-Maj-2022 kl. 19:06 |
Hejsa. Jeg har et Sony TV med indbygget Android. Modellen er KD-65XE9005. TV'et har det seneste 1-2 år pludselig gået i sort, hvorefter det genstarter med indlæsning af Android. Genstarten tager ca. 2 minutter og efter yderligere ca. 2 minutter, skal jeg tage stilling til om "Sabra Interactive TV" skal konfigureres eller afvises. Uanset hvad jeg vælger, så bliver jeg spurgt om det samme, næste gang TV'et genstarter. Genstarterne skete i starten med ugers mellemrum, men det er nu blevet hyppigere, 2-4 gange i ugen. Det skete for 20 min. siden, og det skete også i går midt under F1-løbet. TV'et er tændt hver dag i typisk i flere timer. Nogle dage er der altså ingen problemer. Håber på, at der er nogle, der vil bidrage med løsningsforslag. Tak på forhånd.
|
|
iPhone 13, OS 15.3
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19444 |
Funktioner
Tak(0)
|
Standard råd:
Slet tv helt i bund, start helt og aldeles forfra. Lad være med at installere nogle apps. Se tv et par dage, er det forsvundet, så begynder du at installere apps en af gangen og tester. Klaus
|
|
jjdk
Guld medlem Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for input.
TV`et er nu tilbage til fabriksindstllingerne. Så giver jeg det 1 uge og krydser fingre for at genstarterne er fortid.
|
|
iPhone 13, OS 15.3
|
|
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er lige kommet en update til min model, der fikser genstart af tv, det er beskrivelsen af denne update.
Tjek din model hos Sony, der findes downloads under Support. Edit. Har lige tjekket din model, den er også omfattet af updaten.
Redigeret af JeTex - 01-Juni-2022 kl. 18:02 |
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
jjdk
Funktioner
Tak(0)
|
Hmm, når jeg søger efter opdateringer, så skriver den at TV'et er opdateret. Jeg har tjekket TV'et for forskellige info: Softwareversion = PKG6.7165.0360EUA Seneste sikkerhedsopdatering af Android : 5. marts 2021 Kernesystem = 4.9.125 #1 Thu Apr 22 13:30:49 JST 2021
|
|
iPhone 13, OS 15.3
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5262 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
jjdk
Funktioner
Tak(0)
|
Nice Kan læse, at der kan gå noget tid før den automatiske opdatering opdager den nye version.
Jeg gør det i stedet manuelt via USB-stik. Tusinde tak for jeres input.
|
|
iPhone 13, OS 15.3
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |