|
Moonfall 4K Blu-ray |
Besvar |
Forfatter | |
mskp
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 26-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
Funktioner
Tak(1)
Sendt: 01-Juni-2022 kl. 17:57 |
Hej
Til info så købte jeg denne film da den havde fået gode anmeldelser for sit flotte billede og Dolby Atmos sound track. Selve filmen er vist temmelig ringe :-) Jeg købte den skandinaviske udgave, og den har hverken Dolby Vision eller Dolby Atmos. HDR og DTS HD MA er det som jeg kan finde på disken... Så hvis andre overvejer at anskaffe denne disk så er det nok værd at overveje. Ud fra beskrivelsen her: så er den amerikanske udgave anderledes og indeholder både Dolby Vision og Dolby Atmos. Temmelig skuffende at det ikke er samme specs blot fordi man ikke bor i USA :-( /M
|
|
Morten
__________________ LG OLED77CX Denon AVC-X8500H Monitor Audio Silver 500/300/C350 SVS SB-4000 Panasonic DP-UB9000 Nvidia Shield TV (2019) Sony UBP-X700 Apple TV 4K |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så er det godt at min US-eksemplar dukker op en af dagene
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |