|
Bærbar til IT uddannelse |
Besvar |
Forfatter | |
furious jt
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Juni-2022 kl. 18:17 |
Hej folkens
Jeg er i markedet efter en ny bærbar. Jeg har aldrig haft en MacBook og familien har kun iPhones, så overvejer en sådan. Udfordringen er dog at jeg starter på akademi uddannelse inden for IT efter sommerferien. Kan jeg bruge en MacBook til diverse kodning og RPA i bl.a. C#, uipath, blueprism, Microsoft azurs osv osv og vil det overhovedet være optimalt eller skal jeg kigge efter en Windows pc og i så fald hvilken? Håber I kan hjælpe
|
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1025 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan køre Windows virtuelt på en Mac. Linux skulle heller ikke være noget problem. Og hvis kodesoftwaren kun findes til Windows, er det jo en mulig løsning, så I kan få et match til jeres iPhones. Om det er ideelt aner jeg dog ikke.
Din kommende uddannelsesinstitution kan helt sikkert svare på, hvilke kravspecifikationer en studie-computer skal have. |
|
jhansen
Junior bruger Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
|
En Lenovo Yoga 9i 14" kunne være et godt bud.
Med de nye M1 og M2 processorer kan man ikke køre Windows virtuelt på Mac - dvs. med mindre der anvendes en helt særlig udgave af Windows (Arm udgave), og det er angiveligt forbundet med store begrænsninger...
|
|
furious jt
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja så bliver det ikke en MacBook.
Vil da li kigge på den Lenovo.
|
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når nu det er en du skal transportere dagligt (formoder jeg) ville jeg kigge efter en Thinkpad, de er bare lige 3-4 tænder bedre bygget end resten.
Redigeret af Kasper_J - 01-Juli-2022 kl. 23:50 |
|
hifibo
Super bruger Oprettet: 17-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 394 |
Funktioner
Tak(0)
|
Spørg der hvor du skal starte ?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |