|
Find alle lejefilm i iTunes |
Besvar |
Forfatter | |
furious jt
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3721 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-Juli-2022 kl. 17:31 |
Hej,
Efter sidste (eller forrige) opdatering af ITunes synes jeg ikke længere jeg kan se alle lejefilm indenfor en bestemt genre. Går jeg ind under fx action, så kan jeg få et lille udsnit af actionfilm indenfor disse kategorier— Bedste actionfilm Anmelderroste actionfilm Klassiske actionfilm Sci fi actionfilm Komedieactionfilm Der er ikke ret mange film inde i hver kategori.. Jeg vil virkelig bare gerne hvad vist alle film der er tilgængelig til leje indenfor hver genre. Kan det ikke lade sig gøre længere? ( Google har ikke været min ven, da jeg ikke har kunnet finde noget) Jeg bruger appletv |
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6211 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lidt det samme (har også ATV)
Når jeg vælger filmsamlingen 4K, sker der intet Sådan har det været et pænt stykke tid
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |