|
Tip til at slette tusindvis af e-mail på én gang |
Besvar |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6211 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-August-2022 kl. 14:49 |
I dag fandt jeg ud af, hvordan jeg kunne slette masser af e-mails (havde over 16.000)
Datoen herunder er et eksempel: Jeg slettede mine e-mails fra før 2018, nu har jeg under det halve antal 1. Gå til Gmail. 2. Klik på Filtre og blokerede adresser 3. Klik på Opret nyt filter 4. Indtast "before:2018" i feltet Indeholder ordene 5. Vælg alle mails og klik på Markér alle samtaler, der minder om (eller noget i den stil) 6. Vælg ikonet Slet
Redigeret af jake51 - 10-August-2022 kl. 15:30 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
I samme filter kan man også sætte Gmail til automatisk at slette mails, når de har en vis alder.
F.eks. efter 1 år ved at bruge termen "older_than:1y" (eller f.eks. 100 dage "older than:100d") |
|
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan man noget lign. i Outlook?
Jeg har 28031 ulæste mails + alle dem der er åbnet/læst.
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6211 |
Funktioner
Tak(0)
|
Cool, det vidste jeg ikke
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |