|
Clone dvd |
Besvar |
Forfatter | |
Sannes
Junior bruger Oprettet: 13-Juni-2019 Status: Offline Point: 31 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-September-2022 kl. 16:21 |
Jeg har tidligere købt licens til Clone dvd, som jeg var glad for. Nu har jeg fået ny pc. Men hvor kan jeg downloade programmet? Linketl, som jeg fik ved købet, dur ikke længere. Nogen der kan hjælpe?
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
|
Et vildskud: https://www.elby.ch/da/products/clonedvd.html
Og, hvis det var den, så gem setup-filen på en USB-pind, så du har den til næste gang. Hvis der da ER en setup-fil, efter installationen er overstået... Redigeret af mnielsen - 28-September-2022 kl. 17:12 |
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
Sannes
Junior bruger Oprettet: 13-Juni-2019 Status: Offline Point: 31 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det er den! Mange tak for hjælpen. Og ja, nu har jeg gemt installationsfilen :)
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du købt den, så må du vel også have et login et sted? Lidt, ligesom, når man køber antivirusprogram, så logger man på, og kan gøre diverse ting på deres hjemmeside... Du kan, hvis du ønsker det, i overskriften i dit allerførste indlæg, skrive LØST. Dette gøres ved atklikke på Funktioner, klik på Rediger indlæg, og når dette er gjort, så klik på Opdater indlæg. Linket blev blot fundet ved en Google-søgning på Clone DVD... Endnu bedre... Du kan også bogmærke hjemmesiden for CloneDVD, så du kan hente den sidste nye. Bogmærkelisten kan også eksporteres som en fil, så du kan importere den igen, efter en evt. geninstallation af styresystemet.
Redigeret af mnielsen - 28-September-2022 kl. 20:33 |
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |