recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan skifter man mellem tunerne i MCE
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvordan skifter man mellem tunerne i MCE

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Status: Offline
Point: 771
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvordan skifter man mellem tunerne i MCE
    Sendt: 24-Oktober-2006 kl. 14:05

Jeg har en haupauge tv kort med to tunere i, monteret i min media PC. Jeg kan kører installation af de to tunere i MCE og den installerer fint signalet fra hhv. DVB-T tuner og min sat. Begge enheder er tilsluttet hver sin composite indgang i mit tv kort.

Men hvordan skifter jeg meller de to tunere i MCE. Det er ikke muligt at skifte mellem tunerne med f.eks. kanal tasterne.

På forhånd tak for tip.

Redigeret af Steffen32 - 24-Oktober-2006 kl. 14:07
Til top
DKTiger Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 31-Januar-2005
Sted: Denmark
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2006 kl. 16:14
Det kan du ikke!

MCE understøtter kun én "signalkilde", dvs. enten f.eks. satelit, analog eller DVB-T. Det er pt. ikke muligt at modtage kanaler fra forskellige kilder i MCE. Det lader til at være en beslutning fra Microsofts side, da det heller ikke bliver muligt i Vista!
Til top
mortenkn Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-December-2004
Point: 325
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2006 kl. 16:24
Du kan jo lige prøve denne, og så fortælle mig hvordan du gør http://mce.ramonvanbruggen.nl

I følge www.thegreenbutton.com skulle der være flere der har fået det til at virke.
Til top
corder Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-November-2004
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2007 kl. 15:36

Oprindeligt skrevet af DKTiger DKTiger skrev:

Det kan du ikke!

MCE understøtter kun én "signalkilde", dvs. enten f.eks. satelit, analog eller DVB-T. Det er pt. ikke muligt at modtage kanaler fra forskellige kilder i MCE. Det lader til at være en beslutning fra Microsofts side, da det heller ikke bliver muligt i Vista!

Betyder det at, hvis man har satelitsignal og et tv signal, så kan man ikke optage udsendelser med Vista.

Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2007 kl. 01:26

#mortenkn

Har prøvet at downloade den der tuner extender, men kan ikke gennemskue hvordan jeg får fat i den. Nogen forslag?

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu