|
Sort DVD med HDMI |
Besvar |
Forfatter | |
Decap_dk
Bruger Oprettet: 21-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
Emne: Sort DVD med HDMI Sendt: 24-Oktober-2006 kl. 14:54 |
Som overskriften antyder. Jeg søger en sort DVD-afspiller som har følgende egenskaber:
HDMI udgang optisk udgang Dertil ville det være rigtigt rart hvis den også kunne: Afspille DivX/Xvid Gøres kodefri Endnu en ting er at den skal være BILLIG - her snakker vi altså omkring 500-1000,- Har i nogle foreslag? Jeg køber gerne i Tyskland! |
|
ZackGem
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
Sendt: 24-Oktober-2006 kl. 15:52 |
Blot for at være nysgerrig. Du vil have HDMI og optisk ud. I det ligger jeg lidt, at du vil have noget tabsfri overførsel, hvilket må betyde at kvaliteten er vigtig. Men samtidig vil du have et billigt produkt, som med næsten garanti ikke har den store glæde af de 2 ting?? Ret mig hvis jeg tager fejl, men er en smule forviret. HDMI og optisk gør ikke afspilleren bedre alene. En kæde er ikke stærkere end det svageste led, og hvad hjælper det at overføre et siganl tabsfrit, hvis ikke det er et ordentligt signal? Skal ikke udelukkes det findes. Men med et budget på max 1000kr, og gerne under, har jeg ikke umidelbart nogle bud, hvis du samtidig forventer en smule kvalitet. |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7077 |
Sendt: 24-Oktober-2006 kl. 17:09 |
måske for et par 100 sedler mere kan du finde nogle http://godpris.dk/shop/productinfo.asp?id=DVDHD860 Men om den er sort over det hele ved jeg ikke
|
|
Decap_dk
Bruger Oprettet: 21-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
Sendt: 24-Oktober-2006 kl. 20:53 |
høj pris er ikke altid ensbetydende med god kvalitet - og det modsatte gør sig også nogle gange gældende.
Det handler især om hvilket mærke der sælges (som fx at gucci er dyrt, men ikke nødvendigvis godt) samt hvilke features et produkt er udstyret med. Her efterlyser jeg fx ikke en afspiller med indbygget scaler, netværkstilslutning eller andre smarte finesser. Der skal læses et digitalt signal og dette skal føres videre digitalt - i min verden ikke noget som kræver mere end et alm. dvd-drev... tja der skal reelt ikke engang være en DA konverter i så prisen burde kunne bringes betragteligt ned... men eftersom hdmi stadig er "nyt og smart" tillader producenterne sig nok at tage flere penge for det... men jeg takker hansie for buddet - hvis der er andre alternativer så kom endelig med dem. |
|
glade
Guld medlem Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
Sendt: 27-Oktober-2006 kl. 18:01 |
Jeg har lige købt den til 1199(expert) og tog sådan ca 2 sekunder at få op at køre HD860 fra samsung, spiller fint med LE26r72bx fra samsung også. Syntes selv det er en pæn lille afspiller, har kun lige kaste spider man 2 på for at teste det hele virket, men kunne godt bruge hjælp til farverene på LCD hvis nogen har en god opstilling på dette lcd... Men skriv enlig hvis der er noget og jeg vil se om jeg kan teste det, er ikke Hifi nørd.. |
|
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
|
Ulrikwich
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
Sendt: 27-Oktober-2006 kl. 18:07 |
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |