recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix opkræver forkert
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix opkræver forkert

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BorreBoy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BorreBoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix opkræver forkert
    Sendt: 10-Marts-2023 kl. 15:12
Hej alle,

Er der andre der oplever Netflix opkræver et forkert beløb? Jeg har en Argentinsk konto, hvor abonnement koster 1899 ARS men de sidste 3 måneder har de opkrævet 3304,33 ARS.

Netflix nægter at fejlen er hos dem, og min bank nægter fejlen er hos dem. Så der er umiddelbart intet jeg kan gøre, ud over at klage til banken hver måned, og få refunderet beløbet. Lidt besværligt i længden.

Så vil igen høre, om andre oplever at blive trukket forkert...
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2023 kl. 15:45
De har vil fundet ud af du bor i Danmark
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BorreBoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2023 kl. 17:12
Det har intet med sagen at gøre, men tak.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2023 kl. 17:59
Edits: når man kigger her pris

Så er den kun 1 dollar mellem Danmark og Argentina. Og det svare fint med det du betaler nu svare til 115 kr.

Redigeret af T-Duck - 10-Marts-2023 kl. 18:12
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BorreBoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2023 kl. 18:09
Så havde de vel nævnt det.. Har kontaktet dem mange gange de sidste tre måneder, og de hævder hårdnakket de kun trækker 1899, og mener resten må være "fraud". 
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2023 kl. 18:11
Oprindeligt skrevet af BorreBoy BorreBoy skrev:

Så havde de vel nævnt det.. Har kontaktet dem mange gange de sidste tre måneder, og de hævder hårdnakket de kun trækker 1899, og mener resten må være "fraud". 
kig på min ændret indlæg. Da jeg var for hurtigt
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BorreBoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2023 kl. 18:59
Ja det ser da interessant ud, men Netflix hævder de kun trækker 1899. Hvis de mente jeg gjorde noget forkert, er jeg sikker på de ville sige det.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2023 kl. 19:28
Oprindeligt skrevet af BorreBoy BorreBoy skrev:

Ja det ser da interessant ud, men Netflix hævder de kun trækker 1899. Hvis de mente jeg gjorde noget forkert, er jeg sikker på de ville sige det.
jeg har før været i kontakt med deres kundeservice og de aner ikke hvad de snakker om
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu