|
Kan slettes |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
AndyK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2006 Status: Offline Point: 324 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Marts-2023 kl. 11:39 |
Sort, fin stand, kalibreringsmikrofon og fjernbetjening haves.
Giv et bud hvis den har nogen nævneværdig værdi - ellers kan den afhentes gratis. 2300 København S
Redigeret af AndyK - 22-April-2023 kl. 16:22 |
|
![]() |
|
Allanbp ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ved ikke om den er noget værd. Men hvis du bare skal af med kunne jeg godt være interesseret. Da jeg leder efter en forstærker reciever til at trække 2 reolhøjtalere til en kommende have fest. Selvom den nok er lidt voldsom til det behov.
|
|
![]() |
|
AndyK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2006 Status: Offline Point: 324 |
Hov, jeg overså lige beskeden i påsken.
Ja, så længe den kan bruges af nogen i stedet for at ryge til genbrug - så er jeg glad. Hvis det er stadigt er aktuelt så sig til, så får du mit telefonnummer så vi kan aftale nærmere. |
|
![]() |
|
Allanbp ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
det er stadig aktuelt. Så det ville være super.
|
|
![]() |
|
hafn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2011 Sted: ÅRHUS Status: Offline Point: 236 |
Hej
Den vil jeg gerne hente :) Hvis den altså stadig er tilgængelig.
|
|
![]() |
|
Den er desværre hentet. Jeg sletter indlægget.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |