|
Udtrække tekster fra en APK-fil. |
Besvar |
Forfatter | |
Palleba
Bruger Oprettet: 26-Februar-2009 Sted: Faroe Islands Status: Offline Point: 115 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-April-2023 kl. 18:49 |
Hej!
Ville lige høre om der er nogen der kan hjælpe mig med at udtrække sangteksterne fra APK-fil? Jeg har downloadet og installeret "Android Studio" og loadet filen ind der. Derinde finder jeg en masse data, men er ikke klog nok til at finde ud af hvor teksterne er gemt, jeg fandt MIDI-filerne lige med det samme, fordi de lå i en selvstendig mappe. Er der nogen der er villig til at prøve? Jaja, indeholdet er nok ikke noget for jer, men måske kan I hjælpe alligevel. :D Link til filen: https://apkcombo.com/salmabok/com.qodio.salmabok/ MVH Palleba
|
|
Med venlig hilsen
Palleba |
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1025 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det ser ud til, at teksterne ligger som html-filer (mappen HTML-pages).
Brug evt EzyZip.com til at APK-pakke filen ud. Klik på Assets > App > HTML-pages Redigeret af longjohn2 - 19-April-2023 kl. 13:19 |
|
Palleba
Bruger Oprettet: 26-Februar-2009 Sted: Faroe Islands Status: Offline Point: 115 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej!
Tak for svar, men de ligger desværre ikke i denne mappe. Ja, der ligger nogle filer der, nogle små tekster, men ikke oversigten over sangene og heller ikke selve sangene ligger der. Der skulle være 741 sange i appen, men disse ligger ikke i html-mappen. MVH
Palleba |
|
Med venlig hilsen
Palleba |
|
Palleba
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har fundet teksterne, men er der nogen der ved hvilke program jeg kan bruge til at dekode opsætningen?
Det hele ligger i den fil der hedder bundle.js under assets/app. MVH
Palleba |
|
Med venlig hilsen
Palleba |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |