|
DR Radio ikke tilgængelig efter 13. juni |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
ClausBP
Super bruger Oprettet: 07-Januar-2016 Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Maj-2023 kl. 06:21 |
Hej!
Til orientering! Jeg har mange Google Chromecast højttalere og lytter til DR Radio med talekommandoen: "Tal med DR Radio" - derefter kan jeg sige det radioprogram, jeg vil høre f.eks. "DR P8 Jazz" Det fungerer fint. På det sidste er der kommet beskeden: "DR Radio er ikke tilgængelig fra 13. juni" Hvilken talekommando skal vi mon bruge efter 13. juni? Jeg har i dag skrevet til DR og spurgt. Venlig hilsen Claus P.S.
Jeg er klar over at man kan bruge TuneIn ved blot at sige "Spil DR P8 Jazz" - men jeg vil gerne slippe for reklamerne. Eller kender I andre talekommando-tricks? Redigeret af ClausBP - 22-Maj-2023 kl. 07:15 |
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det ikke fordi nu hedder deres app DR Lyd??
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
ClausBP
Funktioner
Tak(0)
|
Ja - den nye app hedder DR Lyd - men men Chromecast reagerer netop ikke på "Tal med DR Lyd"
Men det gør den måske 13. juni... |
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
DR Lyd appen ber selv om tilladelse til at oprette forbindelse til alle dine cast enheder første gang du åbner appen.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
ClausBP
Funktioner
Tak(0)
|
Ja - og alt virker fint fra iPhone DR Lyd App. Men talekommandoen til højttalerne: "Hey Google - Tal med DR Lyd" virker ikke. Her virker kun: "Hey Google - Tal med DR Radio" - men åbenbart kun indtil 13. juni. |
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Er det så ikke bare google der skal lære den nye kommando?
|
|
|
|
ClausBP
Funktioner
Tak(0)
|
Jo - det går jeg ud fra.
Men det burde Google jo have lært for længe siden, da DR Lyd app blev introduceret. |
|
miri
Guld medlem Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Funktioner
Tak(1)
|
Det er vist et generelt problem med Google Assistent!?!
Redigeret af miri - 23-Maj-2023 kl. 21:27 |
|
miri
|
|
Soholt2660
Ny bruger Oprettet: 24-Maj-2023 Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Grunden er at Google Home ikke længere tillader talekommandoer for 3. parts tjenester. fra den 13. juni 2023
|
|
ClausBP
Funktioner
Tak(0)
|
Ja - det må være grunden, at det er Google ændrer dette.
Det er da en forringelse! Tak for svar til alle i tråden - Recordere.dk kan stadig noget 😊 |
|
agenten0078
Ny bruger Oprettet: 04-Oktober-2017 Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kendte slet ikke ovennævnte kommander. Jeg har altid blot sagt f.eks.
"Hey Google - spil radio DRP4" Har aldrig prøvet de øvrige radio-kanaler, og har ikke tilknyttet nogen DR Lyd-apps nogen steder. Jeg mener blot den nævnte kommando her, tager streamen fra InTune.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |