|
ViewSonic px749-4K vs Optoma UhZ45/50 |
Besvar |
Forfatter | |
Kyian
Junior bruger Oprettet: 03-Januar-2010 Status: Offline Point: 40 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Juni-2023 kl. 12:29 |
Halløj alle,
Så er jeg endelig endt på et lærred, det blev et ES CineGrey 5D 100”, vildt nok at komplett kan sælge det til mindre end hvad jeg kunne presse selve leverandøren til. Men glæder mig til det kommer. Næste store spørgsmål er så projektor. Jeg har kigget en del på Optoma uhz45/50 og den nye ViewSonic px749-4K. Men et eller andet stritter i mig med UHZ50, det er at den nu har to år på bagen. Nogen som har erfaringer med den, og hvordan er billedet? Syntes det er lidt forskelligt hvad jeg læser :/ Derudover kigger jeg på ViewSonic px749-4K som endnu ikke er på markedet, og derfor ingen reviews. Men skulle minde en del om px748-4K, så hvad er jeres erfaringer med den? Hvis nogen har anskaffet sig den. Jeg har ca 12k at gøre godt med til en projektor. Den skal bruges til film og gaming, så skal have forholdsvis lav lag. Gerne under 16 ms. Eller er der en helt tredje, som er et bedre bud? Der er altid Epson tw7300, men det er efterhånden en gammel sag, og har heller ikke HDR. Hit me
|
|
// Rasmus Johansen
|
|
Peteredderkop
Ny bruger Oprettet: 27-Januar-2023 Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
|
TW7100 Redigeret af Peteredderkop - 11-Juli-2023 kl. 16:08 |
|
maddog
Bruger Oprettet: 14-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hejsa.
Jeg har en UHZ50 som jeg gerne vil sælge, Den køre som den skal(Rigtig gode) Jeg bruger den til ps og film. Den har køret de 1000 timer. Så der er masser af timer i den i nu. (29000) timer i nu
Redigeret af maddog - 14-August-2023 kl. 17:36 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |