|
Hjælp til køb af ny Windows laptop |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2426 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-August-2023 kl. 16:59 |
Hej med jer.
Min kone har brug for en ny Windows laptop. Den skal bruges til at lave Bilkafotobøger. Og til opgaver til vor farvelaserprinter, der kører med USB. Opgaver til vor wifi sort/hvid printer. Den skal IKKE bruges til gaming. Billedkvaliteten på skærmen skal være rimelig god. Et forslag fra Elgiganten på en ny Windows laptop ville være fint. Tak foreløbig.
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Så vil jeg foreslå, at i kigger på en, med en Intel i3 eller i5 CPU og en IPS skærm. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 10-August-2023 kl. 15:19 |
|
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
Tak Carsten. Det vil vi tænke på.
Min kone er sendt i byen for at finde en labtop som hun kan afprøve og eventuelt levere retur.
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
csell
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg så den godt, men den har en TN-skærm. Hilsen Carsten.
|
|
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
Rart med jeres svar. Tak
Min kone har bestilt denne Asus VivoBook Go 15 R3-7/8/128 15,6" bærbar computer kr.4799.00 Den kommer på onsdag og hun kan afprøve den i fem uger. Hvad mener I, der findes af fordele og ulemper.
Redigeret af bentpetersson - 10-August-2023 kl. 17:11 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6212 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor vil folk have IPS?
Det er ikke for at svine IPS til, men et VA-panel har tre gange så høj kontrast På et tidspunkt ville jeg have min første rigtige gamerskærm: Det blev en Asus med IPS-panel, som havde fået rigtig gode anmeldelser Den blev sendt tilbage, da sort var grå Bent: Den bærbare, som din kone har købt, har OLED-skærm Nice Har selv Alienware OLED-skærm Edit: Har lige set, at den bærbare pc ikke nødvendigvis har OLED-skærm - det kan være IPS alt efter konfiguration
Redigeret af jake51 - 10-August-2023 kl. 17:56 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
csell
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Det skal du ikke spørge os om. Det vigtigste er at brugeren/hun bliver glad for den. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 10-August-2023 kl. 17:51 |
|
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
Det har du naturligvis ret i. 👍
Men umiddelbart tror jeg at 128 GB ikke rækker. Vi må se. 😀
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
|
De kan vel fordobles eller mere for få hundrede kr. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
Netop. For 1000 kr mere kan en 512GBs købes.
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er en ganske fon computer. Med det beskrevne behov er 128GB rigeligt….. Klaus
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |