|
Ur/Alarm - (alarmer opdelt i gruppe? ) |
Besvar |
Forfatter | |
Sniffer1111
Ny bruger Oprettet: 17-August-2023 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-August-2023 kl. 18:28 |
hej er det muligt der en her der ved om der findes en simple alarm app, som man kan opdele sin alarmer i en gruppe afgang
Eks. gruppe 1: (så istedet for at vælge 3 alarmer her, så vælger jeg denne gruppe jeg har oprettet) kl. 08.00, kl. 08.30 og kl. 10.15 Gruppe 2: Kl. 13.40, kl. 15,20 kl., kl., kl., |
|
Erik K
Super bruger Oprettet: 29-November-2020 Status: Offline Point: 279 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det afhænger jo af, hvilken enhed du bruger til alarm.
Har du en Androidtelefon kan du bruge Google Assistent og sige: Hej Google sæt alarm til kl 8 sæt endnu en alarm til kl 8:30 sæt endnu en alarm til kl 10:15 og så videre...
|
|
Sniffer1111
Ny bruger Oprettet: 17-August-2023 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
hej ja jeg bruger andriod, tak for info men ikke det jeg leder efter, bruger tit flere alarmer på forskellige dagen så det ville være så meget nemmer hvis det var muligt at lave dem som en gruppe alarm,
Så man slog en gruppe til, og den valgte de alarmer man har lavet i denne gruppe man har slået til |
|
Erik K
Super bruger Oprettet: 29-November-2020 Status: Offline Point: 279 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke set en app, der kan oprette flere alarmgrupper, som kan aktiveres nemt.
Hvis man i Google Play søger på multiple alarms, kommer der en række forslag op, men om nogen af dem kan det, du ønsker tvivler jeg på - men du kan jo teste dem.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |