|
DRTV - live TV virker, arkiv ikke |
Besvar |
Forfatter | |
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-September-2023 kl. 17:42 |
Jeg forsøger at få DRTV til at virke på min lidt gamle Dune boks med Android 7.1.1. Gælder disse systemkrav stadig? https://dr.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/1877/~/hvad-skal-der-til%2C-f%C3%B8r-drtv-appen-virker%3F Hvis jeg går ind i Google Play appen på Dune boksen og søger på DRTV, kommer beskeden, at appen ikke virker på denne enhed. Jeg har p.t. version 4.1.19 på den, og det mærkelige er, at live TV virker, men vil jeg se en ældre udsendelse bliver der sort skærm når jeg klikker på den. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Online Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Jeg ville umiddelbart prøve at downloade en anden version af DRTV Her er et links til apkmirror DRTV Uploads side 3: Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 01-Oktober-2023 kl. 11:54 |
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ældgamle versioner der ligger på den side. Rettelse: Når jeg bladrer frem er der nye versioner. Og lige en update: Efter jeg har genstartet boksen virker DRTV slet ikke. Først kommer der en sort firkant midt i billedet. Når jeg klikker på den kommer der et rektangulært lyst felt hvori der står at videoen ikke kan vises. Herefter sort skærm. Flemming
Redigeret af fltk - 01-Oktober-2023 kl. 12:33 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |