|
Xiaomi box 4K med lydforsinkelse |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6506 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Oktober-2023 kl. 20:59 |
Hejsa var oppe og se fodbold hos min svoger
Det var igennem en Xiaomi 4K box - men der var en lidt for lang delay fra billede til lyd - nogen der kender til problemet. Boxen virkede ellers smart - Har selv kun rodet med Apple tv - Men tror ikke jeg kan finde den app til Apple tv som han havde - ellers havde jeg bare anbefalet ham et Apple tv… men mon ikke man kan gøre noget ved den delay
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4074 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er lidt svært at svare på. For det kan være appen. Det kan vi være den ikke er god til at transcode lyden i real time. Det kan være lyden var via bluetooth, det nævner du ikke noget om det kan være så mange ting
|
|
LG nanocel, Denon x1400h front Dali (opticon LCR og sur. zensor 1, C zensor vocal, FH alteco). Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, music assistent med heos, pladespiller argon med ortofon 2M blue
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6506 |
nej det er rigtigt. Tror han kørte det over en soundbar - nå jeg roder bare med det næste gang jeg besøger ham - men smart var det nu - udover det med lyden.
|
|
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
Er du sikker på, at det ikke var noget snusk? De fleste sportsrettigheder ligger i Danmark eksklusivt hos de store tjenester; Viaplay, DRTV, TV 2 Play og Discovery+. Det er ganske normalt med fejl på lydsynkronisering og andre problemer på de ulovlige streams i IPTV apps.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
jeg er ikke sikker på det - der er jeg svar skyldig - men jeg må give dig ret i at det måske ikke er alt for godt, hvis det forholder sig som du skriver.
Tak for det
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |