|
Appel TV 4 gen 3 siri Remote IR hjælp |
Besvar |
Forfatter | |
godowsky
Super bruger Oprettet: 13-Februar-2008 Status: Offline Point: 357 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-November-2023 kl. 08:14 |
Jeg har en Benq 1070w projektor som jeg før at styret med Google TV 4K remoten via IR.
Nu har jeg Apple TV, men hvordan sætter jeg den remote op så det virker på samme måde? Den originale Benq remote er væk. Vh Godowsky |
|
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan umiddelbart kun tænde og slukke samt kontrollere lydstyrken - tjek vejledningen for indstillinger.
|
|
godowsky
Funktioner
Tak(0)
|
Det undrer mig bare lidt, at en remote med IR ikke kan "kodes" til at styre en projektor med IR. Virkede super godt med Google Tv... Sjovt nok, kan den godt slukke og tænde min ældgamle reciever samtidigt med at den slukker/tænder apple tv.
|
|
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan den godt, mig bekendt. Der er et punkt under 'fjernbetjening' i indstillignerne på Apple TV, hvor man kan lære den IR-kommandoer. Men det kræver BenQs fjernbetjening ved opsætning.
Jeg vil tro, at Google TV og Apple TV tænder og slukker din receiver via HDMI CEC? Det har eksisteret i mange år.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
godowsky
Funktioner
Tak(0)
|
Der er ikke HDMI CEC for det har projektoren ikke. Det er IR. Jeg har nu lært forstærkerens gamle fjernbetjening at tænde for projektoren. Det virker, men det er da lidt underligt at en helt ny fjernbetjening ikke kan gøre det.
|
|
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, det er det ikke..... Det har HDMI-CDC kunnet klare i 15 år, så det vil være spild i 99% af tilfældene. Men, kig her: Hvis du nu lader den lære volumen op og ned, fra din forstærker og når du så kommer til "mute", så lærer du den "power" fra din projektor.... Klaus
Redigeret af KlausDM - 21-November-2023 kl. 23:02 |
|
Thomas.T
Bruger Oprettet: 25-Juni-2016 Status: Offline Point: 195 |
Funktioner
Tak(0)
|
System Setup : Advanced --> HDMI Settings --> CEC Enables or disables the CEC function. When you connect an HDMI CECcompatible device to your projector with an HDMI cable, turnig on the HDMI CEC compatible device automatically turns on the projector, while turnig off the projector automatically turns off the HDMI CEC compatible device. Men det kan selvfølgelig være, at manualen tager fejl...
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |