|
power on/off appletV med TV remote |
Besvar |
Forfatter | |
mbm1
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Januar-2024 kl. 07:14 |
Hvordan kan jeg få min TV remote som fint styrer min appletv til også at slukke/tænde når jeg trykker på power knappen på TV remoten?
Redigeret af mbm1 - 22-Januar-2024 kl. 07:27 |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4616 |
Funktioner
Tak(0)
|
Apple TV slukker som sådan aldrig. Den går i en dvale-tilstand, hvor WiFi, Bluetooth, Thread, AirPlay og andre ting holdes aktive. Det sker automatisk efter lidt tid, afhængigt af hvad du har angivet i indstillingsmenuen.
Det er rigtigt, at man vha. Apples egen fjernbetjening kan fremskynde denne dvale-tilstand, men i praksis er det en forskel på få W, så jeg synes ikke du bør bekymre dig synderligt om det. Mig bekendt kan man ikke fremskynde processen vha. en TV-fjernbetjening, da tingene her går den modsatte vej (TV'et slukker først og sender da en HDMI CEC kommando til Apple TV).
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
mbm1
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
Funktioner
Tak(0)
|
tak for svar.
|
|
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1232 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du kan streamer kan du i stedet vælge at gå den anden vej. Jeg har smidt fjernsynets egen fjernbetjening langt væk og bruger kun den til appleTV - og der slukker fjernsynet fint sammen med dvaletilstand af appleTV
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |