|
Løst: Hvordan skifter man bruger i Apple CarPlay |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-Januar-2024 kl. 21:03 |
|||
Jeg har endelig fået ny bil, hvor der er Apple CarPlay i. Jeg har lige et spørgsmål. Konen og jeg er begge koblet til. Det er sådan, at den der kommer ud i bilen bliver koblet til først, nu ville jeg høre, om der er nogen som ved, hvordan jeg kan skifte, så det er min musik, med mere kan skifte med konen hvis nu hun skulle komme først. Håber at i forstår hvad jeg mener.
Redigeret af Flemming Larsen - 27-Januar-2024 kl. 15:48 |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det er nok radioens manual du skal konsultere…..
Mine forældres Seat Arona kan have begge deres telefoner koblet til på en gang. Klaus
|
||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Vores er også koblet på, men der kun en som kan ses på skærmen. Indkommende opkald går ind over, men ellers ikke andet.
Bilen er en Hyundai i20 2024 udgave.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Til min Suzuki Swift fra 2018 er der separat manual til Infotainment (option udstyr) med Apple Carplay. Har dog aldrig haft to telefoner koblet på samtidig, så har ikke læst om det er muligt.
|
||||
Mvh. JørgenT
|
||||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4698 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Er Carplay trådløs koblet op? Det kan sagtens være bluetooth virker på tlf 2 til opkald uden at den er på Carplay.
|
||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg kan ikke lige finde noget i brugsforviringen. I vores er det muligt at tilføje flere af gangen.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det er kun trådløs. Jeg vil også tro, at hvis der bliver ringet på en af dem, så går den ind over. Problemet er, at jeg gerne vil have min egen musik til at starte op. Jeg kan jo også bare skynde mig ud i bilen. Jeg ved, at hvis vi kommer samtidigt, så er det den, som sidst har været på, som går ind.
Redigeret af Flemming Larsen - 26-Januar-2024 kl. 14:58 |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
Munch
Funktioner
Tak(1)
|
|||
Ligesom JørgenT har jeg også fået en separat manual til medieskærmen på min Nissan Qashqai. Men jeg savner at kunne se oplysninger i bilens computer. For så kunne man vel se hvilke forbindelser der er til ext tlf’er. I det hele taget er jeg lidt skuffet over hvor dårligt det er integreret, men bilen er også fra 2021, så der burde være sket noget siden med integrationen. Mit er udelukkende kabel forbundet, og jeg har endnu ikke haft to tlf på, så ved ikke hvad den siger til det.
|
||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Kan du se at tlf 2 går ind over - Carplay eller Bluetooth?
|
||||
|
||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Uh, det har jeg ikke lagt mærke til. Det vil jeg prøve at se næste gang.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Vent med at slå Bluetooth til indtil i er i bilen.
Flemming
|
||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg må bare slå kones fra.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |