|
Auto update apps på iPhone virker ikke |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10425 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-Marts-2024 kl. 09:19 |
|
Jeg har sat min iPhone SE, 3. generation, til automatisk at opdatere apps. Det virker dog ikke. Jeg må manuelt opdatere dem når der er nye versioner. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
filmfreak
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1385 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du er ikke alene. Jeg har præcis samme problem - og med samme mobil ☺️
Har iøvrigt samme problem på min IPad. Begge enheder installeret med nyeste OS 17.4 Måske man bare skal være tålmodig vente længe før opdateringen sker automatisk ?
Redigeret af filmfreak - 30-Marts-2024 kl. 09:47 |
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4670 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Min iPad 10 opdaterer alle apps automatisk, men min iPhone XS gør ikke. Jeg har aldrig ændret noget på indstillingen, så hvorfor gør de det ikke bare på begge? Og hvor henne ændrer jeg på indstillingen på min iPhone, der lå 47 opdateringer til apps
Redigeret af Munch - 30-Marts-2024 kl. 10:00 |
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det gør du under indstillinger>app store>appopdateringer. Men det hjælper jo åbenbart ikke, så for at gøre det manuelt så gå ind i App Store og tryk på dit ikon i øverste højre hjørne. Herefter kan du vælge om du vil opdatere alle, eller kun enkelte apps. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19457 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Slå auto opdatering fra. Log ud fra dit Apple id. Genstart telefonen Log ind på dit Apple id Slå auto opdatering til. Vær sikker på at din telefon er på wifi. Klaus
Redigeret af KlausDM - 30-Marts-2024 kl. 11:12 |
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4670 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak, hermed gjort. Håber det kommer til at virke for dig. Jeg glemmer at se om der er opdateringer, så rart hvis det foregår automatisk.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det tror jeg ikke vil hjælpe en disse i mit tilfælde. Det eneste wifi jeg har er fra en mobil 4G router og telefonen har selv 5G😊 Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kig dine indstillinger til Mobilnetværk igennem. Du skal rulle helt ned i bunden af siden under dine apps. Slå disse til: Hjælp til Wi-Fi iCloud Drive iCloud-sikkerhedskopi Så bruges der 5G, når wi-fi er dårligt. Redigeret af Brixen - 30-Marts-2024 kl. 15:48 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19457 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvordan er din opsætning af app store i indstillinger? Hvis den står til ikke at bruge mobildata og du ikke er på wifi med din telefon, er der en god grund til at dine apps ikke opdateres automatisk. Har du gjort de andre ting jeg anbefalede? Klaus
|
||
Thomas.T
Bruger Oprettet: 25-Juni-2016 Status: Offline Point: 195 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er telefonen på wifi eller ikke? Hvis ikke, så tjek om du har tilladt automatiske overførelser via mobildata. Det er i Indstillinger>App Store>mobildata
|
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Telefonen er aldrig på wifi og tilladelse til automatiske overførelser via mobildata har altid været slået til. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
1 og 2 var ikke slået til. 3 har altid været slået til, men jeg skal alligevel manuelt sætte sikkerhedskopiering i gang via mobildata. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |