recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Har nu fået den tilsluttet HJÆLP??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHar nu fået den tilsluttet HJÆLP??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
srathje Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Januar-2006
Status: Offline
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Emne: Har nu fået den tilsluttet HJÆLP??
    Sendt: 27-Oktober-2006 kl. 11:30

Jeg har nu fået boksen tilsluttet, men jeg kan ikke finde det sted hvor man får mediacenteret til at optage fra externe enhed ( Svideo). Det optimale ville jo være at man kunne ligge Svideo kanelen ind som evt. en kanal 30, således at kanal 1 - 29 er fra antenne indgangen og kanal 30 er fra Svideo.

Hilsen

Søren

Til top
srathje Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Januar-2006
Status: Offline
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2006 kl. 11:31

Undskyld jeg troede jeg besvarede et emne, men det drejer som om den famøse Sagem 60 boks jeg har fået.

Oprindeligt skrevet af srathje srathje skrev:

Jeg har nu fået boksen tilsluttet, men jeg kan ikke finde det sted hvor man får mediacenteret til at optage fra externe enhed ( Svideo). Det optimale ville jo være at man kunne ligge Svideo kanelen ind som evt. en kanal 30, således at kanal 1 - 29 er fra antenne indgangen og kanal 30 er fra Svideo.

Hilsen

Søren

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu