|
TV tænder ikke. |
Besvar |
Forfatter | |
isteen
Guld medlem Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Juni-2024 kl. 18:02 |
Jeg har et Philips model 50PUS8804/12 hvor jeg netop hat sat en Apple TV til via HDMI (ARC).
Når jeg tænder Apple TV med den medfølgende remote, tænder Apple TV samt de aktive højttalere der også er sat til via HDMI (ARC). Desværre tænder mit TV ikke, så derfor er jeg nødt til at tænde TV med en anden fjernbetjening. Hvordan får jeg mit TV til at starte sammen med Apple TV og højttalere? |
|
Steen
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19447 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er easylink slået til på dit tv?
Klaus
|
|
isteen
Guld medlem Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
|
Easylink er slået til, men punktet nedenunder (easylink-fjernbetjening er slået fra), tester om det hjælper. Tak Klaus |
|
Steen
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |