|
Nokia T10 Hard reset |
Besvar |
Forfatter | |
bas
Super bruger Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 329 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-August-2024 kl. 16:56 |
Hej,
Jeg har en Nokia T10 tablet der pludseligt er gået ud med en besked om "Your device is corrupt...". Det ser umiddelbart ud til, at den eneste løsning er at lave en hard reset. Problemet er, at jeg ikke kan slukke for min tablet. Tablet'en kører i ring med hhv. ovenstående besked og beskeden Fastboot mode. Jeg kan ikke lige se, hvordan jeg kan deaktivere Fastboot mode, når jeg ikke kan komme ind. Er her nogen der kan hjælpe mig videre? På forhånd tak.
Redigeret af bas - 04-August-2024 kl. 16:56 |
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej.
Fra Google: How do I get my tablet out of fastboot mode? Press and hold the power button or power key continuously for fifteen seconds to fix Android stuck on fastboot mode. The Android devices will vibrate once and then restart. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 04-August-2024 kl. 17:27 |
|
bas
Super bruger Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 329 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Carsten
Tak for det. Der sker ingenting, når jeg prøver. Det kører bare i ring med beskederne.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |