|
Hjælp til indkøb af nyt tv. 85" Pris Max 20k. |
Besvar |
Forfatter | |
Rico33
Ny bruger Oprettet: 24-August-2024 Sted: Egå Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-August-2024 kl. 11:56 |
Vi skal have nyt fjernsyn i stuen. Det skal være 85-86". Til pris på Max 20k Helst 15k. Butikkerne har meget sjældent disse fjernsyn til udstilling og har derfor ikke mulighed for at sammenligne dem fysisk. Og sidst jeg købte tv selv var i 2010, så det er nogle år siden jeg sidst har sat mig ind tv teknologier. Ved dog at jeg helst ser det skal være miniled. Oled er lidt for dyrt i den str. Har kig på 3 muligheder. LG QNED91 SAMSUNG QN85D TCL C855 Nogen der har kendskab og kan forklare hvorfor man skal vælge den ene frem for den anden? Og hvad med prisen på disse fjernsyn? Er det bedre at vente til Black friday? Vh Richard :)
Redigeret af Rico33 - 24-August-2024 kl. 12:35 |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ikke helt til 15k men tæt på. Kan ikke se den helt store forskel til det TCL i har nævnt. Og det her er min anbefaling, da jeg ikke ville købe et af de andre mærker.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |