recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hiper - kan ikke gå Google Assistant højttaler på
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hiper - kan ikke gå Google Assistant højttaler på

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JENC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JENC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hiper - kan ikke gå Google Assistant højttaler på
    Sendt: 27-August-2024 kl. 00:10
Hej

Vi har Hiper fiber, med router Zyxel EX3600-T0.

Når jeg forsøger at få Google Home højttaler til at virke på vores net, en JBL Link Portable kan jeg simpelthen ikke få den til at virke. Det er med nogle pudsige symptomer, og jeg mistænker det er nettet/router der er skyldneren, for den har virket tidligere, og været slettet/genoprettet flere gange tidligere hvor jeg havde YouSee net og router (coax).

I Google Home app'en fejler den til sidst i registreringen af højttaleren. Det pudsige er, at jeg kan sige Hej Google og højttaleren virker, og kan svare på spørgsmål, klokken osv. 
Men den kan ikke ses i Google Home app'en. Her siger den fejl/ikke forbindelse. Og man kan ikke Cast'e til den.

- Er der andre der har oplevet problemer med at få google assistant højttalere til at virke på Hiper net/udstyr? Og kender løsningen?
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2024 kl. 06:49
har du prøvet med en anden router ?
Til top
JENC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2009
Point: 615
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JENC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2024 kl. 22:36
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

har du prøvet med en anden router ?

Nej, det har jeg ikke haft mulighed for.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu