|
manglende meddelse om nye mails |
Besvar |
Forfatter | |
Benny From
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 850 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Januar-2025 kl. 08:27 |
Efter jag har skiftet til windows 11 får jeg ingen meddelser om indkomne mail nede i proceslinien.
Jeg bruger Thunderbird mail I indstillingerne for meddelser er Thunderbird slået til, men der kommer ingen meddelser i proceslinien når der er kommet mail Hvorfor får jeg ikke disse meddelser, jeg kan ikke overskue hvor i opsætningen det går galt. Så hjælp mig med at løse problemet På forhånd TAK Redigeret af Benny From - 06-Januar-2025 kl. 08:36 |
|
Benny From
Funktioner
Tak(0)
|
Det viser sig tilsyneladende, at det er monopol virksomheden Microsoft som blokerer for denne mulighed, og det åbentbart kun er Deres eget bras, som viser nye mail på proceslinien.
Ok, så langt og godt, men jeg er bare træt af at modtage reklamer i gratis udgaven af Outlook, nægter simpelt hen at betale dem for at slippe for reklamerne
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19533 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er du helt 100 på at du ikke kan få notifikationer fra Thundebird?
Klaus
|
|
Benny From
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er nok bare for dum til at finde den indstilling som viser notifikationerne om nye mails i Thunderbird
Redigeret af Benny From - 3 timer 13 minutter siden kl. 14:26 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |