|
MiniDisc Sony MDS-JE520, 27 discs, heraf 20 ubrugt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Corty1976 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-August-2022 Sted: Svenstrup J Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-April-2025 kl. 18:03 |
MiniDisc Sony MDS-JE520 samt 20 ubrugte minidiscs stadigt i ubrudt emballage og 7 brugte minidisc - heraf en stadigt med musik for demonstration. Fungerer perfekt, inclusive fjernbetjeningen. Købte det under COVID da jeg troede jeg skulle lave et retro anlæg, men det skete aldrig. Afspiller og optager perfekt, og fjernbetjeningen virker som den skal. Kan fremvises og testes ved afhentning. Brugsspor udvendigt, men ingen fejl indvendigt. Har du brug for kabler finder vi også dem :)
billeder kan ses på: https://www.guloggratis.dk/annonce/09e6a315-b58b-4b31-a5fb-db0bbb39eceb Tænkt pris 3.000 afhentet - men giv mig et fornuftigt bud, så kan vi tale om det. :) Redigeret af Corty1976 - 06-April-2025 kl. 18:07 |
|
![]() |
|
Corty1976 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-August-2022 Sted: Svenstrup J Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
har nok været lidt optimistisk med prisen - prøver med 2000 og er åben for "fornutige" bud.
Redigeret af Corty1976 - 29-April-2025 kl. 21:37 |
|
![]() |
|
Schubring ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 226 |
Hejsa, har sendt en privat besked til dig!
|
|
![]() |
|
Det ser ikke ud til at jeg har adgang til private beskeder (?) - kan du sende mig en mail på corty1976 snabel-a gmail.com (skrevet sådan så eventuelle crawlere ikke kan genkende den)
|
|
![]() |
|
Schubring ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 226 |
Den er sendt til din mail :-)
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Hej :)
Det du har der er nok en meget begrænset skare af mennesker du rammer, jeg var den eneste i unge dage der havde en af dem, selv om jeg betragtet det som mere smart løsning og have musik på :) Jeg håber du kan kommer af med den, og hvis du bliver træt af og flytte rundt med den var det en jeg syntes kunne være sjov og have ståede, men sådan har jeg det med mange ting, og det kunne jo være jeg havde et eller andet du syntes var spændene :) |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1246 |
Ja, det er vidst en meget lille køberskarer, så det kan tage lang tid at finde en der er villig til den pris. Jeg tror nærmere at du skal pille et "0" af prisen end at sætte den ned som du allerede har gjort.
|
|
![]() |
|
Jeg kommer ikke til at tage et nul af.... Alene de 20 ubrugte minidiscs i original ubrudt emballage og i original case er mere værd end det. Du kan ikke engang samle en halvdefekt maskine op på et loppemarked til det du foreslår. Jeg er ikke ude på at "skyde den af". Jeg sælger den ikke for pengenes skyld - Den skal - om muligt - videre til en samler der sætter lige så stor pris på formatet som jeg gør. Ellers får den lov at blive stående - lige hvor den står. Selvfølgelig er køberskaren lile - og det forventer jeg også. Som fyrst Thranduil siger i Hobitten - "I'm patient, I can wait". |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |