|
Panasonic 65ZT60 brugt værdi? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Peterjk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Juli-2025 kl. 10:13 |
P.gr.a en flytning overvejer jeg at sælge mit elskede Panasonic Plasma ZT60. "Studio Master Panel". Et 65" Plasma tv fra allerøverste hylde. Faktisk det sidste plasma tv som Panasonic lavede.
Har nogen herinde en pris idé? - eller måske endda lyst til at købe det? Peter
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7228 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tror ikke du skal forvente noget for det.
måske 500.- på en god dag
12 år gammelt Bruger rigtig meget strøm men enig i at det var det bedste den gang. |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5357 |
Hvor befinder det sig?
![]() |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Peterjk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 12 |
Hørsholm.
|
|
![]() |
|
Ok. Hvis DET virkelig er brugt værdien, SÅ beholder jeg det. På eBay har jeg dog set det til 400,- US dollar.
Tak, Hansie.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7228 |
Hvis du stadig er glad for det. Så behold.
Tror ikke der findes noget særligt marked for brugte plasma tv mere. Men elles prøv at sætte det det til salg til den pris du ønsker og måske er der en interesseret køber. Det skal nok være dba eller lignende.
|
|
![]() |
|
Solgt for Kr. 2.500,- på dba - på 30 min. Men det ER også et godt tv! Men tak for sparing.
|
|
![]() |
|
Tillykke med salget.
God du ikke lyttede til mit råd. Skal være ærlig så troede jeg ikke at der var købere og slet ikke til den fine pris.
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5165 |
Det ER et flot TV. Foden ligner den der sidder på mit Pana Oled fra 2020. Billedet er stadigvæk blandt det flotteste, men alderen har slidt på plasma cellerne. Det oplevede jeg på mit Pioneer 500M, som i starten var meget lysstærkt.
Og overgangen til Pana Oled er helt fantastisk. Det har bevaret det naturlige billede, bare med mange gange mere lys og kontrast. Og endnu flottere helt uden ramme om billedet.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |