|
Apple tv |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Online Point: 1160 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: i går kl. 17:47 |
|
Kræver det at man har en Apple konto for at kunne se tv på et Apple tv?
Frank
|
||
![]() |
||
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1044 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ja, du skal have et Apple ID for at kunne hente apps til den. Uden apps kan den ikke bruges til noget.
|
||
![]() |
||
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Online Point: 1160 |
|
Og er det bare nok at det eneste Apple jeg har er Apple tv for at oprette en konto? Frank
Redigeret af Frank13 - i går kl. 20:55 |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19751 |
|
Ja
Klaus
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12415 |
|
Det er ret vildt hvor rabiate anti-Apple folk på nettet er, når folk kan være i tvivl om sådanne ting. |
||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
||
![]() |
||
|
For mit vedkommende drejer det sig om at jeg havde fået opfattelsen af at Apple tv var plug and play. Har set så mange forslag herinde, hvor der bliver skrevet, køb dog et Apple tv, der ligger apps som du skal bruge og alt bliver så meget nemmere. Frank
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19751 |
|
Det gør der også, men du kan først downloade dem, når du har et Apple login.
Opret et, det er ret simpelt…… Klaus
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12415 |
|
Men det gør det jo os'? Findes der en eneste anden streaming-dims der ikke kræver en konto? Alle streaming-tjenesterne kræver jo også konti. |
||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
||
![]() |
||
|
Det er det ikke for mig. Har nu oprettet et login, vil så hente Dr appen, får dette billede, har ikke nogen adgang til en pc sådan lige. Har prøvet at lave login derefter på Apple tv appen som jeg har hentet til min Samsung telefon, indtastet alle oplysninger, med kontokort og adresse, men siden vil ikke gå videre. Det skal nok være på en pc. For mig er det altså yderst besværligt. ![]() Redigeret af Frank13 - 19 timer 54 minutter siden kl. 02:03 |
||
![]() |
||
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1226 |
|
Du skal ind i App Store, ikke iTunes Store
|
||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
||
![]() |
||
|
Men jeg skal vel have en iTunes konto, har lavet en specifik app kode, men det virker stadigvæk ikke. Frank
|
||
![]() |
||
|
Jeg dropper det, det er ikke muligt for mig at få det til at fungere, kontoen jeg oprettede er pludselig væk, vil så lave en ny, men så kan min mail ikke accepteres. Laver en ny mail og så bliver der i den sidste del af opsætningen skrevet at min konto kan ikke oprettes på nuværende tidspunkt?
Frank
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |