recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple tv

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Juli-2017
Status: Online
Point: 1160
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple tv
    Sendt: i går kl. 17:47
Kræver det at man har en Apple konto for at kunne se tv på et Apple tv?

Frank 
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 1044
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 18:50
Ja, du skal have et Apple ID for at kunne hente apps til den. Uden apps kan den ikke bruges til noget.
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 20:55
Oprindeligt skrevet af longjohn2 longjohn2 skrev:

Ja, du skal have et Apple ID for at kunne hente apps til den. Uden apps kan den ikke bruges til noget.
Og er det bare nok at det eneste Apple jeg har er Apple tv for at oprette en konto?
Frank 

Redigeret af Frank13 - i går kl. 20:55
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19751
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 21:12
Ja

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 21:31
Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Og er det bare nok at det eneste Apple jeg har er Apple tv for at oprette en konto?

Det er ret vildt hvor rabiate anti-Apple folk på nettet er, når folk kan være i tvivl om sådanne ting.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23 timer 41 minutter siden kl. 22:16
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Det er ret vildt hvor rabiate anti-Apple folk på nettet er, når folk kan være i tvivl om sådanne ting.
For mit vedkommende drejer det sig om at jeg havde fået opfattelsen af at Apple tv var plug and play. Har set så mange forslag herinde, hvor der bliver skrevet, køb dog et Apple tv, der ligger apps som du skal bruge og alt bliver så meget nemmere. 

Frank 
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19751
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23 timer 16 minutter siden kl. 22:41
Det gør der også, men du kan først downloade dem, når du har et Apple login.

Opret et, det er ret simpelt……

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 timer 56 minutter siden kl. 23:01

For mit vedkommende drejer det sig om at jeg havde fået opfattelsen af at Apple tv var plug and play. Har set så mange forslag herinde, hvor der bliver skrevet, køb dog et Apple tv, der ligger apps som du skal bruge og alt bliver så meget nemmere.

Men det gør det jo os'? Findes der en eneste anden streaming-dims der ikke kræver en konto? Alle streaming-tjenesterne kræver jo også konti.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 timer 55 minutter siden kl. 02:02
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Det gør der også, men du kan først downloade dem, når du har et Apple login.

Opret et, det er ret simpelt……

Klaus
Det er det ikke for mig. Har nu oprettet et login, vil så hente Dr appen, får dette billede, har ikke nogen adgang til en pc sådan lige. Har prøvet at lave login derefter på Apple tv appen som jeg har hentet til min Samsung telefon, indtastet alle oplysninger, med kontokort og adresse, men siden vil ikke gå videre. Det skal nok være på en pc. For mig er det altså yderst besværligt. 

Redigeret af Frank13 - 19 timer 54 minutter siden kl. 02:03
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 timer 28 minutter siden kl. 02:29
Du skal ind i App Store, ikke iTunes Store
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 timer 27 minutter siden kl. 07:30
Oprindeligt skrevet af spoxy spoxy skrev:

Du skal ind i App Store, ikke iTunes Store
Men jeg skal vel have en iTunes konto, har lavet en specifik app kode, men det virker stadigvæk ikke. 

Frank 
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 timer 34 minutter siden kl. 09:23
Jeg dropper det, det er ikke muligt for mig at få det til at fungere, kontoen jeg oprettede er pludselig væk, vil så lave en ny, men så kan min mail ikke accepteres. Laver en ny mail og så bliver der i den sidste del af opsætningen skrevet at min konto kan ikke oprettes på nuværende tidspunkt? 

Frank 
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu