|
Waaoo play dårlig lyd på tv2 news |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Juli-2025 kl. 08:58 |
|
Jeg er blevet pduttet det nye waaoo play, og bruger det live tv.
Men efter vi har fået det bras, er der opstået det mærkelige problem, at der er en meget dårlig og generende lyd, på især tv2 news, det lyder nærmest som om at der dårlige mikrofoner i studiet - det besynderlige er, at det hovedsageligt er når der sendes direkte fra studiet, men ikke når der vises noget fra marken, altså forstået på den måde at lyden fejler intet når der vises reportager udefra. Jeg har selvfølgelig kontaktet tv2 for at fejlmelde problemet, men de henviser mig direkte til waaoo - som har fejlsøgt men siger at der ikke er nogle fejl på deres udstyr, og henviser mig til tv2. Det skal oplyses, at vi har en waaoo tv boks, som er forbundet med min yamaha sorround receiver med hdmi og videre fra receiveren til tv mit Panasonic tv. Jeg har overhovedet ikke nogle problemer med eksempelvis udsendelser fra DR, eller radio. Jeg har endvidere forsøgt at skifte til alle de forskellige lydformater som der på receiveren, uden nogen bedring Så er jeg den eneste i hele landet som har dette problem
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 5202 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er blevet indviklet efter alle de fusioner. Men i toppen står det berømte selskab Norlys. Gad vide hvornår lyset går op for dem selv
![]() Jeg ville afmelde skidtet og finde en anden fiber udbyder og anskaffe en Apple TV 4K. Der er TDC, Fastspeed og en masse andre der ikke er under Norlys. Ja og som svar på spørgsmålet, så har jeg ingen dårlig eller generende lyd på TV2 News.
Redigeret af Munch - 31-Juli-2025 kl. 10:06 |
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
|
![]() |
||
Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
Ddur ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2025 Status: Offline Point: 30 |
|
Selvom man unægteligt kan klandre Norlys for megen elendighed, er det nok svært at give dem skylden for problemer med Waoo Play. Waoo er ejet af Andel (2/3) og NRGi (1/3) via Fibia. Jeg vil også foreslå at afprøve Waoo Play på enten en Apple TV eller en Android TV boks. Hvorfor er det, du er bundet til Waoo (Play)? Efterhånden giver alle netselskaber mulighed for at vælge mellem forskellige indholdsudbydere.
Redigeret af Ddur - 31-Juli-2025 kl. 10:59 |
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4834 |
|
Hej. Hvad sker med lyden på tv2 news, hvis du bruger adgang via browser: https://www.waooplay.dk/login Eller hvis du logger ind fra en Mobil App ? Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 31-Juli-2025 kl. 11:43 |
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 5202 |
|
Så er det da underligt at de står som den øverste i fusionen i 2019.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
![]() |
||
Ddur ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2025 Status: Offline Point: 30 |
|
Norlys forlader Waoo-samarbejdet i 2020. I 2021 bliver Andel og NRGi via Fibia eneejer af Waoo: Redigeret af Ddur - 31-Juli-2025 kl. 11:40 |
||
![]() |
||
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 858 |
|
Der er ingen lydformater der kan skiftes på tv boksen, der er enten sourround eller ingen sourround, sidst nævnte skal boksen stå på. |
||
![]() |
||
|
Hvis ikke waaoo får ordnet problemet, så ser jeg mig på Apple tv, som oveni købet også vil være lidt billigere som jeg har forstået det - altså skifte apple tv og så købe et tv2 play abbonement
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |