|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||
mohi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() Sendt: 30-Oktober-2006 kl. 14:42 |
|||
Hej
Jeg har nu endelig fået overtalt mig selv om at jeg må ud og investere i et fladskærms tv. mit krav til mit kommende tv er at det har 2 tunere så jeg kan se en kanal, samtidig med at jeg ser ttv fra en anden kanal. det tv jeg har kig på er LG37LC3R http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=239571, for mig at se er det kanon til prisen. hvad siger I?? og nu jeg har jer, nogen der kan fortælle om LG37LC2R er et bedre TV siden det er dyrere, og ovenikøbet kun har 1 tuner??
Redigeret af mohi - 30-Oktober-2006 kl. 15:33 |
||||
Venligst Morten
|
||||
![]() |
||||
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
|||
Ifølge LG's tyske hjemmeside har modellen kun 1 tuner. Er kravet 2 skal du kigge efter LB1 eller LB2 modellerne (som også er bedre end LC modellerne).
|
||||
![]() |
||||
tonnyb ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() |
|||
Min klare anbefaling lige nu, ved godt den ikke lever op til dit krav om 2 tuner, men det vil stadig være http://www.toshiba.de/consumer/content/defaultid1_1_id2_2_id 3_8.aspx Som har Full HD Display, altså 1920 x 1080 Opløsning, samt mange, mange andre gode features.. Ked af at min svar ikke lever op til dine krav Men ellers god jagt og ps. LG er aldrig et helt tosset valg. Har selv en LG PC1R, som dog også mangler den ekstra tuner, men jeg savner den dog ikke. |
||||
Lykkelig ejer af LG 42 PC1R, HK AVR-2000, JBL L8, Playstation 3 320 GB, Qnap TS-109 II
|
||||
![]() |
||||
mohi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
|||
Hej Og tak for jeres fine meninger :-) først til dig bimsen, så har LG37LC3R altså 2 tunere, jeg kan ingen steder finde den kun skulle ha' 1 tuner!? og nu fristes jeg også til at spørge Bimsen, hvorfor mener du at LB1 og LB2 er bedre end LC3??
Toshiba vinder meget hos folk, men hvor meget bedre vil en sådan skærm være frem for en af de LG jeg har kig på?
|
||||
Venligst Morten
|
||||
![]() |
||||
tonnyb ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() |
|||
Hej MoHi, Tricky spørgsmål at stille, for som med alt andet, er det jo i bund og grund tale om en smags sag.. Hvis 2 tunere tæller højt for dig, vil du ikke være tilfreds med Toshibaen, tror jeg ikke. Men tænker man fremad synes jeg helt klart der er fordele ved at købe et Full HD fjernsyn. Altså som landet ligger nu er det jo den højeste opløsning, som både HD-DVD & Blueray Discs vil kører med, hvilket jo også inddirekte betyder Xbox 360 & Playstation 3. Så på den flot vil du være sikret med den højeste opløsning. Du får en flot skærm ( Smags Sag ). Du får en meget rost skærm, som skulle være forbedret lidt ifølge en kammerat i Tyskland som har købt den. Men hvis du ønsker 2 tunere, skal et eller andet fjols som mig jo ikke snakke dig fra det. Kan godt se det fede i det, men jeg klare mig nu ved at gøre det via min Harddisk optager, da det jo alligevel ikke vil være så ofte man vil se 2 kanaler på samme tid. Som oftest bruger jeg det med DVD signal på den ene, også noget live-tv i hjørnet..
|
||||
Lykkelig ejer af LG 42 PC1R, HK AVR-2000, JBL L8, Playstation 3 320 GB, Qnap TS-109 II
|
||||
![]() |
||||
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
|||
For mig viser det tydeligt at der IKKE er 2 tunere i LC3. På den engelske er der dog 1 analog og 1 digital tuner og på LG nordic findes modellen ikke endnu. Men OK, måske har LG flere varianter på markedet med samme varenr. Check det ud inden du bestiller. Det er LB modellerne som er LG's topmodeller og ud over de den manglende tuner, mindre text tv hukommelse mm, er billedkvaliteten heller ikke på højde med med LB1/LB2. Når det så er sagt ville jeg som tonnyb også vælge Toshiba, da jeg mener billede kvaliteten er bedre. Dog synes jeg der er for meget hype om Full HD paneler og på skærme under 42" synes jeg ikke det giver nogen mening. Derfor ville jeg vælge 37WL68P istedet. Den har 100hz teknik (som den nye LG LB2) og et pænere design (men altså kun 1 tuner). |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |