|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
reggae ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 31-Oktober-2006 kl. 12:59 |
Dell har lige sat prisen ned på deres Dell 37" LCD-Tv W3706MC til 10516,- Er det et godt køb eller teknologien helt forældet? Har fundet dette link: http://www.dinside.no/php/art.php?id=282334 men andmeldelsen er 1 år gammel. Er der noget i prisklassen 10000 - 15000kr jeg hellere burde kigge på? ____________ mvh Erik
|
|
![]() |
|
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
Alene det at den er over 1 år gammel, gør at jeg ikke ville købe den til den pris. Alle andre er kommet med nye modeller siden så testen er efter min mening ikke meget værd idag. I din prisklasse er der efterhånden ret meget at vælge imellem, så du bør nok definere hvilke krav du har til en fladskærm (størrelse, LCD/plasma, funktioner og hvad den primært skal bruges til).
|
|
![]() |
|
reggae ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Øhh Det var meget at overveje Udover en størrelse på ca 37-40" ønsker jeg vel egentligt bare et godt fjernsyn med gode farver og helst digitaltuner. Skal bruges med en Sony 710 og en panasonic 6-1 reciever. Og skal det koste lidt mere må det gøre det Og så skal det helst ikke blive til en antikvitet de første par år ____________ mvh Erik Redigeret af reggae - 31-Oktober-2006 kl. 15:04 |
|
![]() |
|
nubus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 133 |
![]() |
Dell har fået særdeles dårlige anmeldelser for lige netop den skærm - 10 for lyd og 2 for billede = sluk skærmen og brug den som stereo...
Vi er som ofte før ude i "noget med Panasonic" - TH37PX60-EH kunne være et bud. Spørg evt. Tape Connection om de kan skaffe den - eller en anden forhandler - eller kig i Tyskland efter den direkte. Redigeret af nubus - 31-Oktober-2006 kl. 21:24 |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for hjælpen. Jeg har her til aftenen bestilt Panasonic'en hos Tape Connection ____________ mvh Erik |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
I den størrelse er det for LCD værd at kigge efter LT-37M60, LT-37M70 og LT-40S70 - men nu ser jeg lige du har bestilt - så tillykke med det!!
![]() |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |