recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Selector besat med tv-kanal 3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSelector besat med tv-kanal 3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hech Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Juni-2004
Status: Offline
Point: 72
Direkte link til dette indlæg Emne: Selector besat med tv-kanal 3
    Sendt: 03-November-2006 kl. 19:17

Hejsa

Jeg håber én af jer har tid at hjælpe mig, for jeg oplever et mystisk problem med min selector.

På én eller anden vis har jeg fået min selector koblet sådan til, at jeg ikke kan se tv3 uden selectoren er lukket. Så snart selector er tændt (på rgb) overtager den min tv´s kanal 3 - sådan at når jeg stepper med tvéts fjernbetjening kan jeg se dr (kanal 1), tv2 (kanal2)  og på kanal 3 viser den canal + istedet for tv3.

Nogen der kan gennemskue hvor jeg har lavet noget galt - mit tv er philips 9731 og det er uden tvivl her jeg har foretaget et eller andet som jeg ikke skulle

Til top
barfodcph Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Point: 176
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2006 kl. 00:27
Hvis
Til top
barfodcph Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-November-2006
Point: 176
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2006 kl. 00:30
Hvis du har den gamle sorte selector, skal du sikkert bare stille RF-modulatoren til kanal 41.
Til top
Ken_T Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-April-2006
Point: 1757
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2006 kl. 08:51
Kan du muligvis have sat favorit kanaler forkert op? Nå, kun et forslag. Ellers kunne du måske rette ved at gøre det?

Man kan også forsøge at flytte scartstikket til den anden indgang, så har man kun s-video, men nogle fjernsyn kan faktisk uvist af hvilken grund, lave problemer på scart1 (RGB) og selector (sagem60). Har feks et ud af 3 der laver den slags.

Ken

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu