Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
kingglostrup
Junior bruger
Oprettet: 25-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 38
|
Emne: Pana TH 37 PV 60 EH kontra Philips 50Pf73 Sendt: 04-November-2006 kl. 10:49 |
Hej !
Jeg har bestilt en pana 37 PV 60 EH, og ser så idag at Philips 50 PF7320 skulle kunne fåes for 15000 kr.
Jeg skal give 11200 for panaen men der er ventetid og det er jeg sgu ærlig talt lidt træt af.
Vil Philipsen efter experternes mening kunne hamle op billedmæssigt med Panaen ?
Jeg har læst specs. på den, og det lyder jo fint alt sammen, tilmed skulle den kunne vise de fleste opløsninger , det er jeg lidt i tvivl om panaen kan ?
Jeg ved godt at den er en del større, men jeg syntes prisen lyder rigtig god og det kunne godt for mig til at vælge den istedet, hvis billedet er ok.
anyone ?
top eller flop ?
Mvh KG
|
 |
kingglostrup
Junior bruger
|
Sendt: 04-November-2006 kl. 11:05 |
kingglostrup skrev:
Hej !
Jeg har bestilt en pana 37 PV 60 EH, og ser så idag at Philips 50 PF7320 skulle kunne fåes for 15000 kr.
Jeg skal give 11200 for panaen men der er ventetid og det er jeg sgu ærlig talt lidt træt af.
Vil Philipsen efter experternes mening kunne hamle op billedmæssigt med Panaen ?
Jeg har læst specs. på den, og det lyder jo fint alt sammen, tilmed skulle den kunne vise de fleste opløsninger , det er jeg lidt i tvivl om panaen kan ?
Jeg ved godt at den er en del større, men jeg syntes prisen lyder rigtig god og det kunne godt for mig til at vælge den istedet, hvis billedet er ok.
anyone ?
top eller flop ?
Mvh KG
|
Tjekkede lige el-giganten som efter ekstra bladets oplysninger forhandler den til de 15000, men de har den slet ikke i deres varekatalog ? så måske det er en and.
|
 |
musicus
Guld medlem
Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Østjylland
Point: 2149
|
Sendt: 04-November-2006 kl. 11:16 |
Jo, den er med i EL-Gigantens tilbudsavis, gældende fra mandag d. 6. november. Desværre synes jeg ofte det har vist sig - især med Philips fladskærme - at de ikke altid har de varer på lager, som de har annonceret med. 'Leveringsproblemer fra Philips', plejer undskyldningen at lyde.
Så spørgsmålet er nok snarere, om man overhovedet slipper for leveringstid ved at satse på et TV fra EL-Giganten, frem for ét fra Tape Connection?
Redigeret af musicus - 04-November-2006 kl. 11:18
|
 |
troelsit
Guld medlem
Oprettet: 07-Marts-2006
Point: 910
|
Sendt: 04-November-2006 kl. 11:32 |
Nu er det jo subjektivt, men jeg mener ikke den nævnte Philips kommer i nærheden af den billedekvalitet du finder på Panny'en....
Hvorfor ikke bare bestille Panny'en ved en forhandler som har den på lager?
Og iøvigt...de skrevne specs kan du ikke bruge til en s..... Producenterne måler på vidt forskellige måder og er derfor mere vildledende end vejledende
Du skal vurdere billedet in real life
Redigeret af troelsit - 04-November-2006 kl. 11:34
|
 |
kingglostrup
Junior bruger
|
Sendt: 04-November-2006 kl. 12:22 |
troelsit skrev:
Nu er det jo subjektivt, men jeg mener ikke den nævnte Philips kommer i nærheden af den billedekvalitet du finder på Panny'en....
Hvorfor ikke bare bestille Panny'en ved en forhandler som har den på lager?
Og iøvigt...de skrevne specs kan du ikke bruge til en s..... Producenterne måler på vidt forskellige måder og er derfor mere vildledende end vejledende
Du skal vurdere billedet in real life |
Hej ! Problemet er at jeg heller ikke har set pannyen ? Jeg har bestilt den udfra anbefalinger og intet andet. Mn jeg skal hente den imorgen fra Tapeconnection, så no probs. Jeg var bare ved at gå kold i ventetid. Jeg håber at billedet er så godt som i alle sammen fortæller, det blir rart at få skiftet mit gamle Philips 26" crt ud, min stue er sgu for stor til sådan et lille tv  glæder mig som var det juleaften. Tak for alle svarene og jeres råd, jeg vender tilbage med en melding når det er sat op. Mvh KG
|
 |
lrev
Guld medlem
Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
|
Sendt: 04-November-2006 kl. 12:48 |
Hej!
Du må ikke sammenligne de 2-slet ikke.
De eneste Philips tv der er tålelige er deres TOP modeller....både lcd pg PLASMA......resten er CRAP efter min bedste overbevisning
Find et sted hvor de har PANA.42"pv60 på lager(ville selv starte med at forhøre mig ved T.C)-og bestild den der
Så får du et tv der er lidt billigere,lidt mindre-men MEGET bedre kvalitet
lrev
Redigeret af lrev - 04-November-2006 kl. 12:50
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
 |
troelsit
Guld medlem
|
Sendt: 04-November-2006 kl. 12:50 |
Du bliver ikke skuffet over Panny'en
|
 |
hansie
Guld medlem
Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7245
|
Sendt: 04-November-2006 kl. 12:55 |
men det er da noget af et spring mellem små 37'' og dejlige store 50''
Elgiganten har 30 dages returret så prøv det det store fra Philips
50'' er fedt
Hans
|
 |
troelsit
Guld medlem
|
Sendt: 05-November-2006 kl. 00:52 |
hansie skrev:
Hans
|
Lige så stor forskel der er i størrelsen - lige så stor forskel er der i billedekvaliteten 
Redigeret af troelsit - 05-November-2006 kl. 00:53
|
 |
lahan
Guld medlem
Oprettet: 14-September-2004
Status: Online
Point: 9434
|
Sendt: 05-November-2006 kl. 11:12 |
troelsit skrev:
hansie skrev:
Hans
|
Lige så stor forskel der er i størrelsen - lige så stor forskel er der i billedekvaliteten 
|
Hans's forslag er da det eneste rigtige.
Det kunne jo være at dette 50" levede op til dine krav....
|
 |