|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
![]() Sendt: 06-November-2006 kl. 20:48 |
Ja jeg burde have dummeslag , men har været så dygttig så jeg kun kan se 30% af skærmen på mit tv da jeg har været så dum at rode i service menyén så måske nogle kan hjælpe og se std indstillingerne, flugte denne side og dum som jeg var har jeg nok fået sat det til ntsc fulgte denne side http://www.avforums.com/forums/printthread.php?t=141598& pp=60 måske nogle kan fortælle mig hvad scanrate skal stå på , p.s ved ikke nøjagtigt om det er det , men tror jeg måske nogle har en opsætning af det hele til pal, ved ikke om det er ntsc når jeg kun kan se 30% af skærmen |
|
![]() |
|
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
Kan du ikke gå ind i service menuen igen og prøve dig frem ? Et af mine mange problemer med Computere var noget med "Hvordan ser noget ud, gjort rigtigt" håber andre står på spring, med gode råd. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |