|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
champen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() Sendt: 07-November-2006 kl. 20:28 |
Nogen der ved noget konkret om alfa view´s LCD skærme..?? Har kigget lidt efter deres "DELUXE HD V-LCD" 42" http://www.alfaview.dk/Alfaview/PDF/42lcd.pdf Men vil meget gerne høre om nogen af jer har et bedre forslag til ca 20.000.- Primære formål med skærmen er XBOX 360 og dvd film.. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Hvis du her 20K til rådighed så køb et plasma TV i stedet for Alfaview, se f.eks på Panasonics modeller. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
champen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Det ser ikk tosset ud.. Men du mener plasma vil være at fortrække fremfor et LCD...?? Det ska ikk være "mindre" end 42" Og panasonics (som du anbefalede) TH-50 PV 60 er absolut en mulighed.. |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej champen - jeg har set alfaview LCD kontra deres Plasma, og jeg var skuffet over deres LCD, plasmaen stod langt bedre, både med farveægthed og billededybde. Der var ens billeder på begge paneler, og signalet kom fra Selector HD. Om du så synes bedre om et andet fabrikat end Alfaview måde du finde ud af ved at kigge på forskellige fabrikater.
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Jeg er sikker på at du ikke vil blive skuffet over det. Eller andre af deres Plasma modeller. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
Helt sikkert! Uden tvivl! Jeg har selv Panasonic men jeg vil anbefale Pioneer, hvis du har råd. Det havde jeg ikke og jeg gad ikke vente til jeg havde, men jeg er ikke i tvivl om at jeg vil anbefale sidstnævnte først. Med 20k til rådighed er plasma den rigtige vej at gå, når det samtidig skal være 42" eller mere. Både Panasonic og Pioneer er rigtig gode køb. 50" Panasonic ville også passe godt i budgettet. Læs evt. denne tråd, hvis du endegyldigt vil overbevises om, at du skal holde dig fra Alfaview ![]() Redigeret af Naiera - 07-November-2006 kl. 21:51 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg takker mange gange for jeres gode råd.. Valget blir Pioneers 507 XD, pga deres design, ved godt det var en anelse over budgettet, men det er nok hurtigt glemt når svinet hænger på væggen |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Online Point: 7132 |
![]() |
godt valg - det TV overgår alfa-view med mange gange Mvh Hans |
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Jeg mener stadig ikke at Pioneer berettiger til en merpris på 8.000 DKK hvis man sammenligner 427XD med 42PX60. Groft sagt er det kun designet til forskel - billedkvaliteten er helt i top på begge TV og de har samme tilslutninger og DVB-T.
Redigeret af troelsit - 10-November-2006 kl. 00:11 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |