|
DVD & Media |
Besvar |
Forfatter | |
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Emne: DVD & Media Sendt: 03-September-2004 kl. 12:51 |
Hej Alle
Jeg har ændret teksten i forhandler-oversigten (Billige forhandlere af medier?) for DVD & Media. Fra en god engelsk forhandler, til hvad der mest kan tolkes som en middelmådig engelsk forhandler. Det skyldes at jeg havde lagt en pæn stor ordre hos dem, og alt var meldt ok. Nu vender de så pludselig tilbage, at de ikke ønsker større ordrer betalt med kreditkort. Her skal man istedet benytte bankoverførsel af pengene til dem. Grr... ... ved bankoverførsel mister man jo alle rettigheder for at få sine penge igen, hvis pakken af en eller anden grund ikke når frem eller hvis indholdet på anden måde ikke stemmer overens med det bestilte. Så fra at være en god engelsk forhandler, må jeg nu vurdere dem til at være nogen man ligeså godt kan holde sig fra. Der er så mange gode alternativer, som tager mod kreditkort. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
MichaelS
-- Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
Sendt: 03-September-2004 kl. 14:04 |
Og her kommer lige slutningen på min bestilling hos AzoMedia.dk Jeg bestilte 2 prøvepakke tilbud, DVD-R 8x skiver og DVD-RW 4x skiver. DVD-R skiverne manglede og DVD-RW skiverne var 2x (ver 1.1) i stedet for 4x (ver 1.2). Jeg var rimelig godt sur da jeg modtog pakken og skrev til AzoMedia.dk Smme aften ringede de tilbage om beklagede meget, at der var sket en fejl. De ville straks eftersende de rigtige skkiver og dem jeg havde fået forkert kunne jeg bare beholde som undskyldning for fejlen. Et par dage senere kom de manglende skiver så og det var uden beregniing. Så alt i alt lykkedes det for AzoMedia at levere orderen og jeg accepterer deres undskyldning. Jeg tør godt handle der en andengang og deres priser er rimelige. Leveringshastigheden var begge gange fin. Hilsen Michael Sørensen |
|
mvh MichaelS
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 03-September-2004 kl. 14:09 |
Efterfølgende har svaret, at proceduren med bank-overførsel kun gælder ved første køb hos dem. Men første køb kan jo også gå galt, med risiko for at alle ens penge er tabt. Så med mindre man allerede er gammel kunde i deres arkiv, vil jeg stadig ikke anbefale DVD & Media. Brug istedet en af de mange andre forhandlere af medier, dem med gode normale e-handel betingelser. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |