recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips 37PF9731D
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhilips 37PF9731D

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HAbild Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-September-2006
Sted: Spain
Status: Offline
Point: 25
Direkte link til dette indlæg Emne: Philips 37PF9731D
    Sendt: 09-December-2006 kl. 17:34

Hej Alle

Jeg har fået et Philips 37PF9731D og vil meget gerne i dialog med andre ejere af dette TV for at høre om jeres oplevelser med TVet. Jeg er bosat i ES og prisen for dette TV hernede er til at overskue, der er en fin besparelse i forhold til i DK. Jeg ser for det meste kun Spanske DVB-T kanaler, men er langt fra tilfreds med det jeg oplever. Billederne virker til tider "grumset" og uskrapt, måske skyldes det mine antenne forhold? Jeg har lig købt Da Vinci og billedet når den afspilles fra DVD drevet i min PC er ikke værd at snakke om, total uskrapt. Vil det blive bedre ved en DVI til HDMI forbindelse frem for den S-Video jeg benytter mig af pt.? Når jeg prøver at afspille den med vores KISS DP-330 over SCART er det en smule bedre. TIPS til optilmal opsætning/tilslutning modtages med glæde :-).

Nogle gange synes jeg faktisk at billedet på mit gamle SONY 100Hz TV var bedre. Jeg har med stor fornøjelse læst testen her på siden og benyttet mig af de tips som var i den.

Jeg har prøvet at tilsluttet min PC over S-Video/Component og kan bla. godt få XP til at fungere i en 1080i opsætning, dog kun 60Hz på mit grafik kort. Her oplever jeg også en del "flimeren" men det skyldes jo nok de 60Hz. Vil gerne høre om andres erfaring på dette område. Min PC "glemmer" dog opsætningen og jeg må ved hver opstart gen-etablere den ønskede opsætning, tips til at undgå dette modtages også gerne.

Jeg vil gerne i kontakt med nogle som evt. ligger inde med nogle DVB-T filer som jeg kan teste mit TV med.

Nå vil stoppe for nu, ser frem til kontar fra alle jer derude.

\Vh

Henrik Abild

\Vh
Henrik Abild
Philips 37PF9731D
LG RH200MH
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu