|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
asmus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2004 Status: Offline Point: 87 |
![]() Sendt: 12-December-2006 kl. 19:31 |
Bortset fra prisforskellen hvilken af disse TV er så det bedste køb – kan nogen herinde mon give mig lidt råd og vejledning. mvh uganda |
|
mvh asmus
|
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej! Toshiba er det bedste køb. Denne Samsung er en gammel dreng-den "nye"hedder M71......eller M91 LREV |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Ohhh, det er svært at anbefale andre hvad de skal købe, folks behov og smag er jo forskellig. Men jeg er generelt enig med de andre... Af de to du nævner, er Toshiba'en nok bedste valg. Samsung'en er nemlig sidste års model med et rimeligt accepttabelt billede men en dårlig lyd. Toshiba'en får generelt en masse "roser" især billedmæssigt, men lyden er efter sigende også rimelig god. Man da du nu har nævnt Samsung'en til en pris på ca. 10.500 kr. så afskrækker denne pris dig jo nok ikke helt. F.eks. det helt nye LT-32R71. Priserne starter ved 9.299kr. (Ved GodPris). Men især LT-32X70 modellerne, som er JVC's topmodeller i 32" serien, er rigtig gode... med et billede der absolut matcher de andres, men også med en lyd, der tangerer til noget af det bedste leveret af fladskærme... (Det er jo kun små højtttalere der er plads til inde i dem)... Så tør jeg godt anbefale dette. Et godt sted at handle JVC, er hos (link)> www.godpris.dk der får dem leveret direkte igennem JVC.DK, og de er derfor med helt normale danske Garanti-bestemmelser. Held og lykke med dit valg Redigeret af Pokerface - 13-December-2006 kl. 08:40 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
asmus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2004 Status: Offline Point: 87 |
![]() |
Jeg takker mange gange for jeres interesse
|
|
mvh asmus
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |