recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - På bar bund
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPå bar bund

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
don-john Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Emne: På bar bund
    Sendt: 15-December-2006 kl. 13:47
Nu er tiden til at jeg vil skifte den gamle 14" kasse ud med noget ordenlig tv. Nu er det bare sådan, at i mit ellers brede teknologiske bibliotek, er tomt for enhver form for tv-viden(udover det basale). Jeg har prøvet at kigge på forummet ellers, men synes alligevel lige jeg gerne vil have slået det helt fast, så jeg ikke går ud og køber noger forkert.

Første og fremmest er jeg ved at kigge på forummet kommet fra til at Plasma er det man skal eje, hvis man vil kigge på TV og DVD - hvilket i øvrigt overrasker mig, da jeg altid har været den opfattelser at LCD var det man købte.

Nu har jeg kigget lidt på en Samsung, da jeg synes de har nogle rigtig flotte tv'er - ikke kun billedmæssigt men også design. Nu er der jo både tilhængere af Samsung og alle de andre. - Men Samsung laver jo kun LCD?
Alle tv i dag skal jo have HD, så det er jo et must. Men hvad med digital tuner? Skal man vente med det, eller kan det bedre betale sig at købe med tv'et?

Til sidst; Hvis det så skal være et Plasma - hvad skal man så kigge efter? Og hvor har de et stort udvalg af Plasma skærme man kan kigge efter? Jeg synes kun jeg kan se LCD skærme - og jeg har været i Fona, Hifi-klubben og et par andre småsteder.

På forhånd tak.
Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2006 kl. 14:03

"Jeg synes kun jeg kan se LCD skærme - og jeg har været i Fona, Hifi-klubben og et par andre småsteder."

...SKIFT "SLAGTER"!!!!!

Hej!

I de nævnte er PLASMA nærmest ikke eksisterende..efterhånden.

Nu ved jeg ikke hvor i landet du befinder dig-men hva`med T.C?

Der kan du ovenikøbet se de forskellige tv med nogle ordentlige indstillinger,og derfor have en reel mulighed for at bedømme dem ordentligt.(hvad der desværre ikke er hverdagskost)

lrev

Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
Til top
don-john Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-December-2006
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2006 kl. 14:12
Jeg bor lidt nord for KBH. Men hvad er TC - hvor er det?
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2006 kl. 14:36

Tape Connection

Fra Aarhus men nu med butik i Koebenhavnstrup. Se indlaeg af Otto, TC

Redigeret af moho - 15-December-2006 kl. 14:37
Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2006 kl. 15:35

Oprindeligt skrevet af don-john don-john skrev:

Jeg bor lidt nord for KBH. Men hvad er TC - hvor er det?

STEDET.....at købe Pioneer eller Pana. plasma....og en del andre gode sager

Se denne side øverst oppe.

lrev

Redigeret af lrev - 15-December-2006 kl. 15:36
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12437
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2006 kl. 21:29
Oprindeligt skrevet af don-john don-john skrev:

Første og fremmest er jeg ved at kigge på forummet kommet fra til at Plasma er det man skal eje, hvis man vil kigge på TV og DVD - hvilket i øvrigt overrasker mig, da jeg altid har været den opfattelser at LCD var det man købte.

Ja, LCD-firmaernes reklame-bureauer har gjort deres arbejde godt. Plasma er nærmest blevet tabu udenfor Tape Connection og et par andre butikker.

Citér
Nu har jeg kigget lidt på en Samsung, da jeg synes de har nogle rigtig flotte tv'er - ikke kun billedmæssigt men også design. Nu er der jo både tilhængere af Samsung og alle de andre. - Men Samsung laver jo kun LCD?

Jo, Samsung laver skam plasma. De laver bare ikke de bedste, så de bliver nok ikke omtalt så meget f.eks. herinde. Panasonic og Pioneer er dem der laver de klart bedste.

Redigeret af Naiera - 15-December-2006 kl. 21:30
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu